Wij zijn op zoek naar een mooie en niet alledaagse meisjesnaam die toch mooi is bij de naam Thijmen. We hebben bv Lanthe in gedachten, maar we zijn nog niet helemaal overtuigd. Alle sugesties zijn welkom!
Waar ik meteen aan dacht: Sophie. Waarom weet ik ook niet.. Komt wel veel voor. Daarom zou ik 'em zelf nooit kiezen. Maar vind het passen bij de jongensnaam!
Birgit vind ik er ook mooi bij... of Aimee Lisa vind ik er ook mooi bij.. had ik ook in gedachten maar volgens mij vroeg TS om een niet alledaagse naam
Marit vonden we zelf ook wel mooi! Maar we hebben al een Maaren in de familie. Mischien lijkt het teveel op elkaar?
Lisette Florine Norah of wat denk je van Merith? Is net even wat anders dan Marit en een erg mooie naam.
Wij hadden ook o.a. Thijmen in gedachten voor een jongetje maar weten nu dat we een meisje krijgen. Ze gaat Lune heten, vind ik ook mooi bij Thijmen passen.
Lune, doet mij toch weer net iets te veel aan Luna denken! Lumen vinden we ook mooi, maar dat is dan weer meer een jongensnaam! Pffff, meisjesnamen zijn echt moeilijk!