We hebben het lijstje ingekort, jawel nog drie namen. Echter kunnen we niet beslissen!!!! Mijn man vind Siem en ik vind Job...en beide vinden we Stijn ook erg leuk! Zijn zus heet Fem dus dat moet er ook bij passen... We hebben besloten dat deze Poll de definitieve uitslag zal worden! Graag nog een keer jullie mening!!!
nou t lijkt mij dan al duidelijk he STIJN. die zou ik zelf ook kiezen ik vind job en Siem al helemaal niet mooi.
Huh laat je ons nou kiezen? Ik heb op Job gestemd. Die stond ook op mijn lijstje als de naam niet te veel op die van mijn man zou lijken. Maar Siem stond er ook op. Stijn vind ik ook leuk. Maar die naam hoor ik best veel.
Stijn: vind ik wat veel voorkomend Siem: wat oubollig Job: leuk! Maar je keuze af laten hangen van de poll? Waarom het niet nog even de tijd geven? Of kiezen voor de naam die jullie alletwee leuk vinden?
Tjaa even de tijd hebben we niet meer....en we vinden het alle drie uiteraard leuke namen alleen kunnen we geen definitieve keuze maken!!
Ik heb Job gestemd, die vind ik persoonlijk het leukst bij Fem maar als jullie beiden Stijn leuk vinden moeten jullie voor Stijn en Fem gaan
Job vind ik het leukste. Toen er in mijn omgeving voor het eerst een Job geboren werd, moest ik er wel aan wennen, maar nu vind het echt een hele leuke naam! Stijn vind ik ook wel leuk, maar niet heel geweldig fantastisch. Siem vind ik de minst leuke van de namen. Ik zou voor de naam gaan waar je allebei mee kunt leven...want als jij Siem echt minder leuk vindt en hij Job echt minder leuk vindt, dan zit je straks met een naam die één van de twee niet leuk vindt... Kun je beter gaan voor een naam die je allebei goed vindt, toch?
Siem vind ik het mooist! Stijn vind ik een beetje "geweest". Job vind ik ook ok, maar Siem icm Fem vind ik erg leuk.
Ik heb Siem gestemd! Leuke naam waarbij ik een schattig ondeugend jochie voor me zie. Goede tweede keus is Stijn. Niet heel bijzonder maar wel gewoon leuk. Job zou ik persoonlijk nooit kiezen omdat ikzelf gelijk 'baan' in het Engels lees MOCHT hij later ooit buiten Nederland komen of wonen...
Het zijn sowieso niet echt type namen die ik leuk vind.. Maar als ik moet kiezen zou ik voor Job gaan