Hallo dames, Ik ben nog niet zwanger maar we willen wel graag een tweede kindje. De naam voor een meisje staat al vast maar voor een jongen vind ik het zoooo moeilijk. We willen graag een naam die past bij Louise maar hij mag niet met een L beginnen. Hopelijk heeft iemand leuke ideetjes
Dat heb ik precies hetzelfde. Voor een meisje is het makkelijk, maar voor een jongen... Een paar namen die ik zelf wel leuk vind maar niet kan nemen: Simon Rick Nick Laurens ( is met een L, kan dus niet) Rens Renze Dennis
Dankjulliewel meiden! Ik vind Joris, Tobias en Thomas erg leuke namen maar mijn vriend vind ze niks... Nieuwe ideetjes blijven welkom
Louise en.... (Lennard....maar die mag niet vanwege de 'L') Valentijn Maurits Alexander Joost David Eric Daniël Floris Bastiaan of Sebastiaan Wouter Quinten Stefan of Stephan Christiaan of Christian
Wat vindt je vriend dat leuke jongensnamen? Louise en Manu ... en Tijs ... en Thijmen ... en Misha ... en Ruben ... en Melle Succes!
hier zijn jongensnamen ook een drama! we hebben nog een paar weken gelukkig. namen die wij nu hebben: Ties Sam Bastiaan Thijmen best leuk, maar heb er niet dezelfde klik mee als met de meisjesnaam die we hadden. misschien heb je er iets aan?
Leuke namen weer hoor!! Ik ga ze eens aan vriendje laten lezen. Salapio, hij zegt dat hij geen leuke jongensnamen weet omdat hij graag nog een meisje wil Manu lijkt me trouwens geen goed idee aangezien ikzelf Manuela heet
Nou jij bent de (voorlopige) winnaar want van alle namen vind mijn vriend alleen Vince mooi! hahahaha