hey, wij zijn nog niet zwanger maar wel al vollop aan het dromen over ons 2de wondertje. De naam is alleen iets waar we niet in overeen komen. Dus even jullie mening gevraagd... Onze eerste zoon noemt Keano en de achternaam is Janssens. Al bedankt.
Voor meiden vind in Emma en Nore beiden erg leuk, alleen Lore vind ik een beetje vreemd. Voor jongens vind ik Quinten erg leuk. Tycho vind ik ook leuk, dat is de tweede naam van mijn zoontje (Tygo dan), maar ik vond het eigenlijk altijd al een naam voor ergens achter, dus niet als eerste naam.
Bedankt allemaal voor de reacties!! We zijn er nog bijlange niet uit... ach, we hebben nog een zee van tijd, he!!
Hihi, ja als je niet zwanger bent zeker! Maar ik moet eerlijk toegeven, ik ben ook al overal namen aan het spotten, terwijl we nog niet eens 'bezig' zijn, whahaha! Maar ik hoop gewoon als het eenmaal zo ver is, dat ik dan niet meer lang hoef te piekeren.
@Cossy; Wij zitten volop in de vruchtbaarheidsbehandelingen en dit is onze afleiding!! Net omdat we tijdens de zwangerschap daar al grotendeels willen doorzijn. Ik word maandag geopereerd om te kijken wat er nu eigenlijk mis is vanbinnen waardoor het maar ni lukt! Voor de meisjesnaam krijgt Nore of Lore meer en meer de voorkeur... voor een jongen echt geen idee!!! Pffff... Ik kwam gisteren nog een leuke naam tegen voor een jongen ; THIMBER (uitspreken zoals je't schrijft) wat vinden jullie daarvan? Groetjes
Thimber vind ik echt een prachtige naam! zou hem bijna zelf onthouden als mijn vriend niet de achternaam van Hout had...
goh, aan dat hout als vertaling van Thimber had ik nog niet gedacht... dus dat geeft me niet!! Voor mij gaat't tussen Thimber en Tycho voor een jongen en voor een meisje heeft Nore toch echt de voorkeur... Mijn man weet't nog totaal niet... Typisch natuurlijk!!