Fay. Maar ik vind ze beiden eigenlijk 'te engels' naast zo'n hollandse naam als Mees. Maar als je dat niets uitmaakt kies ik voor Fay.
Ik heb Kate gekozen maar dat komt omdat ik van de naam Catherine hou met als bijnaam Cate. Het zijn zoals eerder aan gegeven wel echte engelse meiden namen in combinatie met een hollandse jongensnaam. Maar dat stoort me niet. Mees en Kate vind ik leuk samen. Ik begin Fay steeds minder leuk te vinden! Succes!
Ik vind het beide erg leuke namen maar Fay springt er voor mij net iets uit en heb dus gestemd op Fay
tja moeilijke keus.. ik zou gezien de combinatie met de naam van je zoon, echter kiezen voor Fay - maar dan gespeld als Fee - dit was voor ons een optie die als eerste afviel. Maar ik vind het bij het oerhollandse Mees wel mooier staan. Zelf vind ik overigens de korte uitspraak 'fee- mooier dan ' feej' zeg maar.. Nu was het bij ons sowieso een compromis qua spelling - maar achteraf dus blij met de korte klank van Fae bij ons.. Maar oke.. Kate vind ik ook mooi en stoer.
kvind ze beide niet zo mooi en ook niet mooi bij mees.. want mees klinkt heel hollands bij die namen.
ik vind Kate het mooiste, maar weet niet helemaal zeker of ik die naam bij Mees vind passen. kate is engels en Mees oerhollands
Ik vind het beide leuke namen (Kate zelf wat leuker) maar ik vind ze geen van beide bij Mees passen. Mees is een oud-Hollandse naam en dan vind ik de combinatie met een Engelse naam gewoon wat bijzonder.