wat vinden jullie mooier, Lynn of Nyla? Lynn vinden we stoer en mooi, maar is wel erg populair nu. Nyla is aparter en ook mooi, maar bekt niet zo lekker vind ik...
Ik vind Nyla een hele leuke, originele naam! Lynn is inderdaad wat meer standaard tegenwoordig.. Ik ga voor Nyla
Oh ik dacht meteen aan uitspraak Najla? Als je het uitspreekt als Niela vind ik m wel leuk, maar dan zou ik het ook gewoon met ie schrijven. Lynn vind ik overigens leuker.
Ik vind Nyla niet leuk. Met een M zou ik het wel een leuke naam vinden Maar tussen Lynn en Nyla kies ik voor Lynn.
Lynn vind ik niks. Nyla best mooi en apart maar zoals jij al zegt bekt het niet zo lekker. Nala vind ik erg mooi.
Je spreekt t uit als niela, maar we willen graag de y in de naam! Myla vind ik ook leuker, maar vriendlief niet....
De hond van mijn moeder heet Nila dus voor mij raar om voor te stellen voor een mens Maar, ik vind de naam wel heel erg leuk! Leuker dan Lynn. Wel gewoon geschreven als Nila trouwens..
Nyla ik vind Lynn prachtig, maar wel érg veel gehoord tegenwoordig en eigenlijk vind ik Nyla (niela) wel mooi! Hoewel ik wel even twijfelde toen Mila genoemd werd - ik vraag me een beetje af of je niet vaak die verwarring krijgt. Door de spelling als Nyla - valt het niet zo op naast Mila - maar qua uitspraak lijkt het natuurlijk wel erg op elkaar.
Lynn hoor je inderdaad erg veel. Ik vind Nyla een erg mooie en originele naam. Zelf zou ik het schrijven als Nila, maar ik denk (gezien alle namen met een Y) dat jij dat niet zo voor zult zijn..
Lynn is zeker mooier, maar hoor je inderdaad erg vaak nu. Als je dat geen probleem vindt maakt het niet uit natuurlijk.