Hoi meiden, Op de andere poll wordt niet meer gereageerd dus maak ik even een nieuwe poll aan. De naam Ilena vinden we nog steeds erg mooi, maar lijkt teveel op Eline (onze dochter) De namen die we nu hebben zijn Felia Angelina en Milan Jeremiah.... Dus Eline Lucas en Felia of Eline Lucas en Milan Benieuwd naar jullie meningen over de namen....
Mooie naam Felia of Filia, apart en vrouwelijk. Angelina vind ik persoonlijk geen mooie naam. Milan niet lelijk maar erg populair. Jeremiah...mmwaahh, t gaat.
Milan is inderdaad erg populair maar waar wij wonen hoor he hem nooit. Jeremiah vindt mijn vriend erg mooi
Milan erg leuk, wel jammer dat het populaire naam is. Felia, hmmm... wel leuk dat het origineel is maar de klank is het net niet vind ik.
Grappig verschillende meningen dus hihi nelia vindt ik echt nix sorry... hihi bij ons hoor je de naam milan nooit, zelfs op de school van mijn dochter niet tegen gekomen. Daarin tegen is jayden / jason weer erg poulair hier. Felia heeft een hele mooie betekenis namelijk vruchtbaar en gelukbrengende / gelukkig... aangezien ik lastig kinderen kan krijgen is dit een erg mooie betekenis voor ons
Hm, nee, ik vind Felia geen mooie naam. Het klinkt mij onaf in de oren, alsof het eigenlijk Felicia had moeten zijn. Als je in de "vruchtbaarheidssfeer" wil blijven vind ik Freya altijd een mooie naam. Freya is de Noorse godin van de vruchtbaarheid.
Het komt van de naam felicia feline en dat soort namen af, ik had hem ook nog nooit eerder gehoord, maar vindt hem erg leuk. We willen wel graag een L in de naam houden en het liefst 5 letters net als broer en zus
Felia heb ik nooit eerder gehoord.. misschien dat ik er daarom even aan moet wennen. Ken wel Femia (kort: Fem), Fenya, Feliz en Fazia En omdat je het had over 5 letters en een l in de naam; moest ook denken aan Melia/Malia/Delia/Talia Persoonlijk zou ik eerder voor Talia of Malia gaan maar dat is persoonlijk natuurlijk. Milan heb ik wel al vrij vaak gehoord bij kleine kindjes (onder de 2-3jaar)
Talia is helaas al bezet mischien is milia leuk? Wordt steeds moeilijker, het moet natuurlikk wel bij de andere kleibtjes passen
Haha grappig dat die naam zo wordt afgekraakt hihi werd toen met eline ook fedaan en zo heet mijn dochter en geen moment spijt van gehad. Nou gaan we maar weer verder zoeken, lastig hoor als je al 2 kids hebt... maarja het hoeft voor ons ook geen puzzel te zijn.
Is Felina misschien iets? Past wel bij Eline! Milan vind ik erg leuk, en als je het in je omgeving nergens hoort dan kan het makkelijk!
Felina lijkt weer erg veel op eline wel een super mooie naam ! Had niet verwacht dat felia zo afgekeurd zou worden... oke het is onze keuze maar je wilt van te voren toch wel even weten of je mooie namen heb gekozen hihi
Maar waarom niet Felicia? Felia vind ik persoonlijk 'onaf' en een soort versie van gefeliciteerd / feli. Milan wel leuk!
Felicia vindt ik ook erg mooi, maar aan de andere kant weer te lang haha het liefst wil ik nog steeds 5 letters omdat broer en zus ook 5 letters hebben... en de l erin houden omdat broer en zus ook een l in de naam hebben. misschien zijn we wel teveel eisend haha waarom felia.... ik vind fay fae faye erg mooi en lea leah dus toen ik deze naam zag vondt ik hem gelijk al leuk : )