Wat vinden jullie van de meisjes naam Norie? Kwam ik toevallig tegen op Internet. Wij zoeken nog steeds een meisjes naam, we komen er maar niet uit.. 34 weken zwanger inmiddels..
Bedankt voor je mening. Noralie is te lang, we zoeken een korte krachtige/stoere Ned meisjesnaam bij passend bij die van onze dochter. Met 4 of minder letters.
Nori, afkorting van North West (kindje van Kim K en Kanye West) Vind het wel lief klinken, maar zou zelf voor Noor gaan.
Hihi mijn lieve heilige birmaan (poes) heet Noya en haar noem ik liefkozend vaak Noortje of Norie Dus daar moet ik meteen aan denken. Ik vind Noor zelf ook echt een leuke naam! Is Noya geen optie trouwens? Betekent 'beeldschoon'.
Wil je dat het persee met een n begint? Ik vind norie niet leuk.. Wat vind je van de naam Mila? Wij gaan, als we een meisje krijgen, ons kindje Mila noemen, lekker makkelijk maar toch stoer en mooi (vind ik dan)
Super leuk! Ik zou het alleen als Nori schrijven. Word heel blij van deze naam, net als van Lori. Vrolijke naam met een bekende klank die net toch even anders is maar niet per se zo voelt. Super leuk!
Ik vind Nori, zonder e erachter, superleuk! Origineel zonder dat het gek of moeilijk klinkt. Goede vondst
Noor Noortje Nora Noralie Noa Norrie is de afkorting die Kim K. gebruikt voor haar dochter North West...
Norie of Nori vind ik best leuk andere suggesties in deze richting : Novi - Novie Elvie Raffie : ken een 8-jarig meisje dat zo heet
Ja, leuke naam. Ik wordt ook blij van deze naam, echt een hele spontane naam!Hoe je het schrijft vind ik allebei goed kunnen, Norie is Nederlandser.
Heej wat leuk ook een aantal positieve reacties! Noor vind ik niet zo... voor ons gevoel een beetje saai hoor je te vaak.. We wilden iets wat je weinig hoort.. Mila vind ik op zich wel een leuke naam maar niet voor hier, komt heel veel voor. Norie met ie vond ik juist wel echt Nederlands. . alleen met een i heb ik opgezocht maar dan word het gezien als een jongsnaam. We hebben heel wat ideeën gehad maar nog niet DE naam gevonden. . Suus, Lies, Guusje, Emmie, Eef, Pip.. Maar bij deze namen is steeds wel iets van nee toch niet helemaal. . of mijn man vind het niets... Vandaar mijn titel, we komen er niet uit... Nu kwam ik laatst Norie tegen.. ik dacht heej die naam hoor je niet vaak.. En ik was benieuwd naar de meningen van anderen..
Als Nori vind ik de spelling iets mooier. Nore vind ik een mooiere optie en is niet populair. Novi vind ik ook wel leuk eigenlijk.!