wie kan ons helpen mijn ouders heten dirk en Wilma nu ben ik op zoek naar een combinaam hiervan. het zal niet de roepnaam worden maar als 2e naam iemand een idee??
Ze is in verwachting van 2 meisjes, dus ik neem aan een meisjesnaam Mijn meest logische combi is Dilma. Niet mijn smaak, maar geen idee of het is wat jij zoekt
Of je ene meisje vernoemen naar opa en het andere meisje vernoemen naar oma ? Bijv Dirkje en Wilma niet teveel afwijkend
wij krijgen 2 meisjes en willen dan graag ene naar opa en oma van man en andere opa en oma van vrouw mijn schoonouders heten jakob en paulien dus dat is jakobien maar bij mijn ouders kan ik er niet uit komen
Ik ging inderdaad ook voor Dirkje en Willemijn... Maar ik snap je achterliggende gedachte! Lastig. Heb zo even geen andere pasklare optie naast degene die al genoemd zijn
Edit: zie nu dat dit niet kan, snap het. Dirk + Wilma is best lastig, misschien: Marika Dilma, Dirma Diril Willemira
mn schoo vader is overleden en vinden het dan wel fijn dat hij ook vernoemt word omdat mn mijn ook enige zoon is. vind het ook een moeilijke ik had zelfs willemiek maar vind er dan niks van dirk uit te halen