Hoi meiden, Het is nog vroeg in de zwangerschap maar ik wil toch wat ideeen op doen. Ben al elke topic aan het lezen over jongensnamen maar ik vind er eigenlijk bijna geen 1 leuk. Meisjes naam hebben we al, daar waren we al heel snel over eens. Is geen populaire naam hier in de omgeving. Al was dat het wel dan maakte mij het trouwens toch niet zoveel uit. Bij jongensnamen hebben wij nu in gedachten: -Barry (geen leuke collega van vl heet zo maar zo heeft elke naam wel een assosiatie met iemand) -Lex (begint met een L en vl ook dus vind vl niet handig) -Daniel -Bastiaan maar beide vind vl ook niet zo leuk De sams, lucassen en dat soort popu namen vinden we niet leuk.. Haha kan iemand ons tips geven???
Leuk Bastiaan! Zo heet mijn vader Sebastiaan vind ik ook leuk, misschien is dat nog iets? Lars? Hmzz, maar dat is ook met een L... Ruben, Robin, Julian, Bram?
Haha Barry, moet r wel beetje om lachen wat jullie misschien leuk vinden: Vincent Ramon Lennart Jonas Evert Simon Jasper Wouter Thomas Carlos Xander Michael Thijmen Ferry Olaf Gerben Hidde Koen Yves Nico Martijn Jordy Viktor Casper Jurjen Edgar Gijs
Bjorn Brent Brian Cas Chris Dave Dion Dex Dylan Enzo Ferre Ferron Ivan Jim Kai, Kaj Kelvin Max Mick Milo Matthijs Melvin Micha Ralf, Ralph Roan Ruben Ryan Samuel Simon Sil Stan Tobias Tobian Vick
Ik zie dat jullie meer voor de klassieke namen gaan. Dus hier wat suggesties die ik zelf erg mooi vind. Oliver Maxxwell Benjamin Alexander Alistair Piers / Pierce Everett Elliott Calvin Lennox Lennon Caspian Floris Silas Tobias, Tobbe, Tobin Victor, Vick, vic Roan Felix Milo, Miles, Melle Franklin, Frank Dean, Dane, Deen. Hugo Jonathan, Jonah, Jonas Julian, Jude, Jules ''DJoels'', Joels. Linus Lars Nathaniel, Nate, Nathan. Micah Lelan Quinn Ronan Thijs Thijn Krijn Luid Callum Duncan Beetje aparte moderne namen: Arran Koa Bodhi Boyd Valor
Bedankt voor de tips meiden! Vl begint nu over namen als Joep Job Sjoerd Bram En ik zit met Boris in mijn hoofd... Pff dit wordt nog een hele klus haha Toch maar geslachtsbepaling doen denk ik haha
Alwin Bas Ben, Benjamin Boudewijn Bruce Cas, Casper / Kasper Chiel Christian, Christiaan Daan Dave David Eelco Ferry, Ferdi Gijs Huub Ivo Jelle, Jelte Jent, Jelt Jim Jochem Jonathan Joost Joris Jorrit Joshua, Jozua Julian, Julius Just, Justus Koen Mart Mats / Mads Matthijs Max Menno Merijn, Merlijn Michaël, Mikael Michiel Nicolas / Nikolas, Nicholas / Nickolas Olaf Olivier Oscar / Oskar Pim Rick / Rik Ruben Samuel Sebastiaan, Sebastian Sil Siem, Simon Sjors Stan, Sten Stef Stijn Teun Thijs Thom / Tom Thomas Ties Tijs Timo Victor / Viktor Ward Zit hier misschien iets tussen?