Heb Teagan gestemd. Altijd al mooi gevonden en ook speciaal genoeg, maar wel normaal genoeg (dus niet zoals een naam als bijvoorbeeld Dj’rockyõoquéchinchiarrah ofzo, wat in mijn ogen gewoon een zelfbedachte lettersoep is en niets meer en niets minder en dus in wezen wel speciaal is, maar zó bizar dat ik het geen naam kan noemen). Révy mehh. Komt op mij over alsof je wat namen die je leuk vindt met elkaar wilde combineren en dit er dan uit kwam (Revin + Levi, en dan nog de i vervangen door de y en een streepje erbij, die ik doorgaans goed kan plaatsen, maar hier niet). Raeven 3x niks. Tikje erger nog dan Révy. Voelt ook weer als zo’n combinatienaam, maar daarnaast vind ik het óók niks omdat ik maar niet kan wennen aan de uitspraak van ‘-ven’ (iets met een persoonlijk issue).
Revi (streepje is overbodig en y vind ik minder mooi) Maar van deze namen Raeven (al vind ik Raven beter). Taegen vind ik echt niets.
Revi of Raven. Ik hou niet van onnodig moeilijke spellingsvarianten. Maak je het je kind alleen maar lastig mee.
Teagan ken ik alleen als meisjesnaam. Raeven / Raven vind ik zelf alleen mooi voor meisjes. Dus Revy gestemd al vind ik Revi een mooiere spelling.
Teagan word hier thuis al raar uitgesproken denk dat deze afvalt eens met de spelling: Revi, hiervoor dank! Raeven blijf ik nog over twijfelen - nu kwam ik er wel achter dat er een meisje in onze omgeving zo heet met de spelling Raven. Dus ik was wel gelijk wat minder enthousiast erover. nou de namen zoektocht gaat goed so far not