de oudste werd geboren na 41.2 en heeft 15 uur geduurd waarvan het pas het laatste uur heeeeel snel ging bij de tweede braken om 5 uur smorgens devliezen en hij is op 36,2 geboren maar de weeen begonnen pas om 15:00 en toen is hij om 19:40 geboren dus bijna 4,5 uur . daarom wil de vk dat ik nu maar gewoon in t zkh beval
1e: 39+5, bevalling duurde vanaf het begin van de 'echte' weeën ongeveer 8 uurtjes, uur geperst. 2e: 40+3, veel voorweeën, 2x gestript en na breken van de vliezen door vk duurde het ongeveer 4 uurtjes, kwartier geperst.
de eerste 6,5 uur, waarvan 1:15 geperst de 2e 5 uur,waarvan 4 min geperst en de 3e 4 uur,waarvan 2 min geperst
* De eerste met precies 39 weken en er 12 uur en 15 minuten over gedaan. Vliezen waren de dag ervoor al gebroken, maar geen weeen. Persen duurde langer dan 1,5 uur dus knip. Daarna fluxus en ruim 2 liter bloedverlies. * De tweede duurde vanaf eerste wee tot het einde 6,5 a 7 uurtjes. En bevallen met 39,4 weken. Duur persen: ongeveer 15 a 20 minuten. * De derde was het onregelmatigst. Weeen begonnen al met 39,3 weken maar waren onregelmatig, maar wel erg genoeg om er last van te hebben en niet veel te kunnen doen. Is de dag erna de hele dag door gegaan en ben s'avonds bevallen van onze dochter met 39,4 weken. Duur wat de vk rekent is ongeveer 5 uurtjes. Duur persen ongeveer 10 minutjes = 2 persweeen ongeveer.
Wat een goed onderwerp, ben ook erg benieuwd en lees dus mee Mijn 1e is geboren met 36+2, vliezen braken om 20.45 om 21.40 eerste wee en om 00.50 is ze geboren. heb bijna 3 uur weeenstorm gehad, de eerste wee was net zo heftig als de laatse! Wist werkelijk niet wat me overkwam maar als ik mag kiezen wil ik het graag weer op deze manier. (nu weet ik immers dat het dan heel snel gaat!)
1e: 38+6, 18 uur, kwam slecht op gang en kreeg na 5 cm weeenversterkers. Persen duurde 30 min. 2e: 38+2, Ingeleide bevalling, duurde zo'n 4 uur waarvan 12 min. persen. 3e: Weer SPANNEND!!
1e met 38w6d... 18 uur vanaf gebroken vliezen (nauwelijks voelbare weeën gehad. 2 uur geperst) 2e met 39w2d... 4 uur vanaf de eerste wee (sterrekijkertje. 25 minuten geperst)