Totaal nergens last van hoeveel kans op gewone bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by Bougainville, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hallo,

Nog eventjes en ik zit in week 41 van de zwangerschap.
    Ik heb de hele zwangerschap nog geen voorweeen gehad zelfs geen harde buik! Niks....
    Ik heb er dus ook een beetje een hard hoofd in dat ze nog uitzich zelf komt.
    Zijn er meer hier die nergens last van hadden maar waarbij de bevalling toch spontaan is begonnen?

PS. Ik had wel met 39+4 2cm ontsluiting & mn bmm was 1/2 verstreken.
    Maar weet niet over dat inmiddels al verder is.

Groetjes,

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

met 41w6d braken mijn vliezen ;) zou met 42w ingeleid worden. de kans is groot volgens de gyn en vk. 10dagen overtijd kreeg ik een echo/ctg en toen werd me ook verteld dat 90% spontaan begint. had er ook een hard hoofd in, maar het is dus toch gebeurd.

3. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Bij beide jongens geen voorweeen gehad en geen harde buiken, beide keren spontaan bevallen met 41w+2d. Bij onze jongste had ik 5 cm ontsluiting toen heeft ze de vliezen doorgeprikt, 11 minuten later is hij geboren, terwijl ik 5 dagen daarvoor nog niet eens te strippen was.

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

ohja, ook ik nergens last van gehad tot de dag van de bevalling ;)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik had bij mijn zoon ook nergens last van tot de dag dat ik ging bevallen hoor. Mijn vliezen braken spontaan en een paar uur later begonnen de weeen. Succes! Spannend

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Bij Eva nergens last van, had hetzelfde idee als jij, die komt er nooit meer uit! Maar met precies 41 weken braken 's ochtends vroeg m'n vliezen en diezelfde dag was ze er al!

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hier ook nergens last van en met 39+5 bevallen.

Het zegd helemaal niets behalve dan dat je blij moet zijnd at het zo goed gaat :D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het zegt idd niks.

Hier beide keren compleet nergens last van, harde buiken of voorweeen, nooit ervaren.

Dochter kwam na 41+3 na gebroken vliezen, zoontje na 39+6.. begon spontaan met weeen.

9. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Ik had ook nergens last van. En terwijl ik bij de Gyn was voor controle en bespreken wat er verder zou gaan gebeuren braken mijn vliezen ;)
    Dus toen ik kon iik toch nog "gewoon" bevallen met de VK erbij.

En zelfs de hele dag gebroken vliezen gehad en niks gevoeld. Tot de eerste wee en 6 uurtjes daarna was ze er. Dus kan ineens snel gaan.

Hoop dat ze nog uit zichzelf komt!

10. versace cristal

versace cristal Actief lid

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    MMM ik lees mee...
    Ik heb dus juist wel alle voorteken maar zet niet door..
    Heb er ook een hard hoofd in...ben nu bijna 42 week en spaansbenauwd voor inleiden..
    Strippen lukte amper..en maar 1cm ontsluiting :(
    T halen lijkt me zo verschrikkelijk...maar zal wel moeten anders komt t er volgens mij nooit uit!! :x

11. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

Mar 30, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste had ik ook nergens last van en begon de bevalling gewoon spontaan met 39+1 weken.
    Wees blij dat je (nog) nergens last van hebt en ga er gewoon vanuit dat je bevalling spontaan op gang komt ;).

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Hoi meid,

Ik heb ook nergens last van gehad, echt weinig krampen en naweeen. Ze probeerden mij te strippen met 41 wk en 41+2 of 3 maar er was niks te strippen want mn boeltje zat nog helemaal dicht! En toch ben ik met 41+5 (2 dagen voor ik zou worden ingeleid) helemaal spontaan bevallen.

13. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Bij de oudste heb ik ook geen enkele voorwee gehad en heel sporadisch een harde buik. Die werd uiteindelijk al met 38 weken spontaan geboren.
    Bij de jongste had ik al vanaf 30 weken elke nacht urenlang voorweeën, maar met 41+1 nog geen cm ontsluiting. Ook kon de vk me toen nog niet strippen, alles zat nog muurvast en potdicht. Met 41+2 is hij in 2,5 uur tijd spontaan geboren. 's Middags liep ik nog op de markt, met het avondeten had ik een baby.

De afspraak voor intake in het ziekenhuis stond toen trouwens al gepland voor nog een dag later en daar zag ik vreselijk tegenop. Ik wilde helemaal niet in het zkh bevallen en ook niet inleiden, maar aan de andere kant, wilde ik natuurlijk wel eindelijk van die buik af.

Succes, ik hield me toen elke keer maar vast aan het afschuwelijke maar ware cliche: er is er nog nooit een blijven zitten.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik had bij de eerste ook nergens last van, geen voorweeen, harde buiken niets. Opeens begon de bevalling.

Share This Page