Roze geboortetraktatie

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door ratatosk, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik zoek ideetjes!!
    Bij mijn middelste kwam ik zoveel leuke dingen tegen, maar dat werd een jongen dus kon ik het niet gebruiken. En nu ben ik al die leuke ideetjes volledig kwijt.
    Ja roze koeken, cupcakes, maar er is vast nog wel iets vreselijk verrassends :p.

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wij hadden geboortekoekjes (van Geboortekoekjes ) en zag laatst ook (neger)zoenen met muisjes er op (even chocolade beetje verwarmen en dan de muisjes er op)

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Bij een negerzoen het topje eraf snijden en dan in de muisjes dippen.....mjammie!

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij hadden ook negerzoenen de kids hebben daarmee getrakteerd op school

ik kreeg heel erg veel leuke reacties. en het is super simpel om te maken.

zet je gasstel aan
    schaaltje muisjes erbij + de negerzoenen

negerzoen en bij het vuur houden dan smelt de chocola dan in de muisjes even laten staan en klaar.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Slagroomsoesje dopen in gesmolten chocolade en dan in de muisjes.

6. Ik heb speenkettingen gemaakt. En een kinderwagen geknutseld om het in te leggen met foto's van de baby erop.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had van die roze grote ronde spekken (die hardroze met suiker kan je op de markt kopen). Witte spekmuis erop en een roze prikkertje erop.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik vind dat eigenlijk wat kinderachtig allemaal, ik zou zoiets eerder op het kinderdagverblijf trakteren dan aan mijn kraamvisite.

Ik heb nu droste chocolaatjes met muisjes erop, idd die geboortekoekjes (die zijn zó handig!) en roze koeken. Maar ben nog niet tevreden hahaha.

9. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb cupcakes gedaan (lekker gevuld), erg leuke reacties op gehad.

Bijgevoegde bestanden:

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had nergens gelezen dat het voor het kraambezoek was. Bij een traktatie met ik altijd aan een school, KDV of PSZ denken.....

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nee het is echt voor de kraamvisite :)
    Maar nu heb ik ook wat nieuwe ideetjes voor het kinderdagverblijf. Hoewel ik denk dat ik daarvoor bij roze bellenblaas blijf, ze zijn hier niet zo van het snoep voor de kinderen en ik zelf eigenlijk ook niet.

Deel Deze Pagina