Ik zoek ideetjes!! Bij mijn middelste kwam ik zoveel leuke dingen tegen, maar dat werd een jongen dus kon ik het niet gebruiken. En nu ben ik al die leuke ideetjes volledig kwijt. Ja roze koeken, cupcakes, maar er is vast nog wel iets vreselijk verrassends .
wij hadden geboortekoekjes (van Geboortekoekjes ) en zag laatst ook (neger)zoenen met muisjes er op (even chocolade beetje verwarmen en dan de muisjes er op)
wij hadden ook negerzoenen de kids hebben daarmee getrakteerd op school ik kreeg heel erg veel leuke reacties. en het is super simpel om te maken. zet je gasstel aan schaaltje muisjes erbij + de negerzoenen negerzoen en bij het vuur houden dan smelt de chocola dan in de muisjes even laten staan en klaar.
Ik heb speenkettingen gemaakt. En een kinderwagen geknutseld om het in te leggen met foto's van de baby erop.
Ik had van die roze grote ronde spekken (die hardroze met suiker kan je op de markt kopen). Witte spekmuis erop en een roze prikkertje erop.
Ik vind dat eigenlijk wat kinderachtig allemaal, ik zou zoiets eerder op het kinderdagverblijf trakteren dan aan mijn kraamvisite. Ik heb nu droste chocolaatjes met muisjes erop, idd die geboortekoekjes (die zijn zó handig!) en roze koeken. Maar ben nog niet tevreden hahaha.
Ik had nergens gelezen dat het voor het kraambezoek was. Bij een traktatie met ik altijd aan een school, KDV of PSZ denken.....
Nee het is echt voor de kraamvisite Maar nu heb ik ook wat nieuwe ideetjes voor het kinderdagverblijf. Hoewel ik denk dat ik daarvoor bij roze bellenblaas blijf, ze zijn hier niet zo van het snoep voor de kinderen en ik zelf eigenlijk ook niet.