Ik ben net 20 week zwanger en heb opeens een flinke dip, Niet dat helemaal niet te genieten ben ofzo maar ik heb veel momenten waarop ik weer erge stemmingswisselingen heb de hormonen gieren weer door me heen terwijl ik dat juist stabieler had met emoties enz ik huil weer veel meer en ben sneller aangebrand. Ik heb momenten waarop ik echt ontiegelijk chagerijnig kan zijn of ontzettend ontevreden en geiriteerd ben. Ik vind mezelf zelfs storend wat betreft. Ook heb ik soms ook zoiets van ik ben mijn buik ff helemaal z*t. Ik wil weer normale seks en me weer aantrekkelijker voelen soms heb ik echt zin om even de handdoek in de ring te kunnen gooien en hem daarna weer te kunnen pakken weet ook echt niet wat er met mij mis is. Herkennen jullie zon dipje?
Ja hier ook mijn vriend zegt wel hoop dat de hormonen na de bevalling weg trekken want het lijkt wel of je mij haat en dan houd je van mij en dan haat je mij..Hier neem ik mijn ruimte die ik nodig heb seks alleen als ik dat wil forceren niks want dat werk ave rechts.Hormonen brengen je hele hoofd op hol teminste hier bij mij wel en ik ben blij als deze zwangerschap goed afloopt en snel want hier is helemaal geen bal aan is dat je er een babytje voor terug krijgt dat maakt het het vechten ervoor waard.
Heb ik nu ook!! Echt heel herkenbaar. Nu is zwanger zijn sowieso niet echt mijn ding, maar sinds een paar dagen is het echt erg. Ben niet te genieten!! Bah baal ervan...stomme hormonen!
Ik had dat ook met vlagen. Kon er dan een dag heel sjago van zijn en dan ging het wel weer. Maar zwanger zijn is ook niets voor mij, kan niet wachten totdat ze er is