Hallo allemaal Gisteren is de vk op bezoek geweest voor de eerste strippoging maar dat lukte niet omdat ik ongeveer maar een halve cm ontsluiting had. Nu komt ze morgen terug om nog een poging te wagen, maar is de kans dat het morgen wel zal lukken dan groter? Heb er zo een zwaar hoofd in en met de kerstdagen zo vlak voor de deur krijg ik er toch wel de kriebels van dat het dan toch nog een kerstkindje word. Hoe ging het bij jullie? Nou hoop ook een beetje goede berichten te horen ben de hoop een beetje verloren dat het morgen wel zal werken of iig meer ontsluiting zal hebben waardoor het wel zal lukken... Groetjes Bianca
Hey meis, zou je graag goed nieuws willen brengen maar ik ben 3 keer gestript en helaas heeft het niks uitgehaald. Ik had net als jouw bijna geen ontsluiting. Zal voor jouw natuurlijk duimen dat het wel helpt!!
Niet dat ik het niet wil vertellen maar jij moet nog hahaha. En mijn bevallingsverhaal is niet zo leuk zeg maar! groetjes Meertje
Hey, Ik loop bij een gyn. en die heeft mij verteld dat het in het zkh. standaard is dat iemand met een eenling wordt ingeleid met 41 weken. Daar ben jij dus al overheen met 8 dagen over tijd. Het hangt natuurlijk af van hoe belangrijk je een thuisbevalling vindt, maar ter bescherming van je kind is het natuurlijk een optie om je te laten inleiden in het zkh. Strippen doen ze in het buitenland (het westen) geloof ik ook niet meer. Ik heb een Belgische gyn. dat op tv ook een barbaarse methode horen noemen (Zembla een aantal weken terug). Ik hoop dat je het niet rot vindt dat ik de andere optie kenbaar maak, maar beter meer opties dan geen toch Sterkte en veel succes met de bevalling!!
Tijdens mijn laatste zwangerschap ben ik ook 2 x gestript. Na de eerste keer gebeurde er niks. De tweede keer ( 3 dagen later) was het resultaat een hele dag harde buiken.... Ik had 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk is mijn zoontje toch nog uit zichzelf gekomen met 41 wk en 6 dagen. Het is een kwestie van geluk hebben. Bij mijn 1e zwangerschap begonnen na het strippen binnen 2 uur de weeën, dus dat kan ook.
bij onze dochter ging het bij de tweede keer strippen heel erg snel. noujah misschien morgen meer geluk. Heb alleen niet het idee dat mn ontsluiting morgen beter is omdat ik niet echt krampen meer heb...
Meid voor het zelfde geld lukt het wel allemaal en heb je voor de kerst je kleine in je armen!! Zou een mooi cadeautje zijn!!