Hoi meiden, wij gaan in April een weekje naar Centerparcs,nu vraag ik me af waar je badkleding kunt kopen? Is nog wel vroeg, maar heb liever op tijd me badpak of bikini. En wil het graag in een winkel zelf kopen, want dan kan ik het passen En wat past er beter bij je als je zwanger bent, bikini of badpak? ik ben dan 7 maanden zwanger... Alvast bedankt! Liefs Suzanne
Ik heb een zwart positie badpak gekocht bij prenatal, iedere babywinkel heeft wel een beperkte keuze aan badkleding. Zowel badpakken als tankini's.. maar niet echt een ruime keuze ofzo.
tot nu toe kan ik nog mijn bikini aan hoor! broekje zit gewoon onder mijn buik... Ik werk zelf in een zwembad dus moet regelmatig een badpak aan, Heb het badpak van de prenatal gekocht, simpel zwart en maar 20 euro, zo vaak draag je het niet (ik dan wel iedere dag ) verder heb ik een gewoon badpak in een maatje groter gekregen van mijn werk die ook prima past! In het zwembad zie ik genoeg zwangere vrouwen die een gewone bikini aan hebben, het is net of je dat zelf prettig vindt ivm stiemen ofzow?
Ik heb ook mijn bikini nog gewoon aan. Het broekje valt dan gewoon onder je buik. Ik voel me er niet heel erg prettig in, vooral omdat mijn borsten groter zijn geworden, maar ik ga voor die paar maanden echt geen nieuwe badkleding kopen. Ik ga elke dinsdag met Eva zwemmen, maar ben dan toch vooral in het zwembad. In een badpak voel ik me sowieso niet prettig dus dat gaat het ook niet worden...
Mijn borsten zijn in de eerste 3 maanden 2 cupmaten gegroeit en daarna tot nu toe stil blijven staan. Mijn eigen bikini paste ik dus echt niet meer. Broekje wel overigens. Ik heb dus gewoon een bikini van een vriendin met dezelfde cupmaat te leen. Hihi. Ga geen nieuwe bikini kopen voor de zwangerschap, vind ik zonde. Had laatst wel een badpak gekregen van een tante, maar dat trek ik niet aan. Houd ik niet zo van.
Ik ga elke week zwemmen en heb gewoon mijn bikinni aan. Ben nu bijna 36 weken. Borsten zijn eigenlijk niet groter, ben trots op mijn mooie buik en ik ben toch het grootste gedeelte van dat uurtje onder water! Succes!
Ik draag een gewone bikini. Broekje valt onder mijn buik. En borsten passen er nog in, al is het wel krap
haaai meiden, dankjwel voor jullie reacties! Ik heb me bikini nog niet aan gehad, maar zoals ik het lees kun je die makkelijk aan houden..ik dacht dat alles te klein werd haha...wanneer ik wat dikker ben, zal ik me bikini wel is passen. Miss onnodig om een nieuwe te kopen idd. En mocht ie niet lekker zitten, een nieuwe heb je zo gekocht he! thx voor de tips! liefss
voor mijn vorige zwangerschap had ik ook zo'n zwarte van de prenatal, maar na mn bevalling heb ik een nieuwe bikini gekocht voor het babyzwemmen en de zomer, maar omdat ik bv gaf had ik een grotere maat nodig, daarom pas ik tot nu toe (23 weken) mijn eigen zwemkleding nog, hopelijk blijft dat zo. het zal vooral afhangen van de groei van mn borsten, want het broekje kan makkelijk onder mn buik...