Mijn menstruatie kondigde zich de laatste 2x aan met bruine afscheiding, zo was daar woensdag ook weer die bruine afscheiding. Ik had nog 1 kv test liggen en dacht "ik doe hem even voor de bevestiging dat het gewoon weer de aankomende menstruatie is" maar na 5 minuten ging ik kijken en stond er een licht streepje...ik helemaal verbaasd en in shock. Gisteren ook een streepje en mijn temp bleef ook hoog, en vanochtend ook weer en iets duidelijker en nog steeds een hoge temp! Vriend en ik durven nog niet echt blij te zijn want we hadden het deze ronde ook niet meer verwacht omdat ik aan alles voelde dat ik ongesteld ging worden. Bruinverlies waarschijnlijk toch de innesteling geweest? Ik vind het zo spanend! Zondag ga ik weer testen en hopelijk is hij dan weer wat opgelopen. Heb nog wel soms wat lichtbruine afscheiding en dat maakt me wel wat angstig.
Gefeliciteerd!!! Ik had ook bruine afscheiding op de dag van de positieve test, zal inderdaad van de innesteling komen
Ik had zoals normaal een dag voor NOD bruine afscheiding en dit ging op dag van NOD niet over op rood zoals normaal clock on. Zie het resultaat in mijn banner Dus voorzichtig gefeliciteerd!