Hallo meiden, Ik zit lekker op de wachtbank van onze eerste icsi poging. Ik moet 3x na de terugplaatsing pregnyl spuiten en de laatste was dus afgelopen zondag... Ik heb in het zh niet gevraagd wanneer ik mocht testen ik dacht gewoon van dat doe ik na 2 weken pas, maar het begint nu toch te kriebelen. Weet iemand hoeveel dagen ik na pregnyl kan testen of met andere woorden, hoelang blijft pregnyl in je bloed.. Liefs Romy
Ik mag 14 dagen na TP thuis een test doen! heb vrijdag 13 febr. TP gehad en mag dus vrijdag a.s. testen.
36 uur voor Punctie, had dus woensdags 11-2 de punctie en had maandag nacht om 23;30 5000ie gespoten!
Ja ok ik ook maar ik heb na de tp nog 3x gespoten en ik vroeg me af of het dan anders was.. Liefs Romy
Heb je drie keer 1500 IE Pregnyl gespoten, of meer? Met 1500 IE kun je gewoon twee weken na je eisprong/IUI/punctie testen als je op dag 5, 7 en 9 erna gespoten hebt. Heb je niet te horen gekregen of je twee weken na de punctie of twee weken na de terugplaatsing mag testen? Dat is overal weer verschillend. Succes & ik hoop op goed nieuws!