Vanochtend een test gedaan, en ik wist zeker dat ik niet zwanger kon zijn.... Maar de test werd direct positief en de volgende test ook Het is nog maar de 2e ronde en ons 1e kindje dus het is echt super snel gegaan! Ben nu zo zenuwachtig en heb ook geeen idee hoever ik ben. Vorige cyclus was 37 dagen en nu dus een stuk korter. Nog een vraagje: wanneer hebben jullie het verteld aan de ouders??
gefeliciteerd... verteld aan ouders.... uhmmm ik kan niks geheim houden, dus maar meteen verteld bij de 1ste.... bij de 2de bij 8 wkn na de echo (zat een mk tussen bij 9wkn)
Gefeliciteerd met dit fijne nieuws!! Wat was je eerste dag van je laatste menstruatie? Dat is de dag van je nieuwe cyclus en vanaf daar kun je dus gaan rekenen Er staat een calculator hier op de site en anders een zwangerschapsbanner aanmaken en dan zie je gelijk hoe lang je ongeveer zwanger bent. Na de eerste echo weet je het echt Wanneer vertellen? Net wanneer je zelf wil. Kunnen de mensen aan wie je het verteld voor je houden? Of maakt je dat niet uit? Wij hebben rond de 6 weken verteld. En toen gewacht tm 12 weken net na de eerste echo. Liefs Blue Eyes
Van harte gefeliciteerd!! Wij hebben het gelijk met 4 weken verteld! Dus gewoon doen waar jij je prettig bij voelt!