View attachment 146287 Yes het is raak! bij mijn vorige kindje had ik een onregelmatige cyclus tussen de 28 en 38 dagen. Nu ben ik 1 keer ongesteld geweest na de 2de keer stoppen van de pil en ja hoor, vanmorgen was die positief. Ik heb ovu-testen van de kruidvat gebruikt maar die waren altijd positief en dan nog raak. Het kwam heel onverwacht en ik had het niet gedacht omdat wij maar 2 keer geklust hebben die week (de maandag en de zondag) . Oh wat ben ik blij... Ik zal uitgerekend zijn rond 1 januari, dan is ook mijn moeder jarig! Het is nog pril maar toch wat ben ik blij...in blijde verwachting van ons 2de kindje!
Gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap..!! Vraagje; Wat waren trouwens je eerste symptomen?? Ben namelijk net als jij ook gestopt met de pil en heb 1 x mn echte ongi gehad..!
@ stiena : ik heb/had geen kwaaltjes . ik voel me nu nog net zo als anders. Ik heb een onregelmatige cyclus en ik dacht as donderdag pas te testen. Nu had ik gelezen dat je met ovulatietesten ook wel eens positief test. Nou ik zondagavond een ovu-test gedaan en hier was een streep te zien, maar niet zo duidelijk als de controle streep. Maandag ochtend dus een zwangertest gedaan en gelijk positief. Dus ik weet helemaal niet hoelang ik nu zwanger ben. Als ik van het korste uitga is het 4 weken vanaf maandag. Dus het was/is een echte verrassing! succes met zwanger worden, heb je al getest? of ben je nog niet zover?
WAUW gefeliciteerd hoor.. Wat een geluk Ik heb toevallig maandag een test gedaan, deze was negatief.. Ben ook veel te vroeg met testen.. Ik moet van me zelf nog 1 week wachten dan ga ik weer testen!!.. Heb vorige week als het goed is mn ei gehad (ovu testen waren positief!) Ben benieuwd!! Geniet lekker van je zwangerschap!