een eerste stap in de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door butterfly84, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dag meiden,

Gisteren zijn mijn man en ik voor het eerst naar een fertiliteitsarts gegaan in het Ziekenhuis omdat ik na 1, 5 jaar nog niet zwanger ben. Zaad van mijn man was al eerder onderzocht en was goed. Nu kreeg ik een inwendige echo en daar zag alles er ook goed uit. Alleen geen of weinig follikels. Nu moet ik bellen als ik ongesteld wordt en op cyclus dag 2-6 een follikel meting laten doen. Ook heb ik bloed laten prikken.

Mijn vraag aan jullie is hoe verliep het traject bij jullie? Wat kan ik verwachten na de meting aan volgende stappen?hoe snel gaan ze bijvoorbeeld over in een behandeling?

Alvast bedankt voor de moeite

2. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag butterfly,
    Ik verwacht dat ze willen weten of je voldoende voorraad eitjes hebt en niet vervroegd in de overgang zult raken. Dan zullen ze op basis van de uitslagen inschatten of het nodig is om eerst nog zonder behandeling door te gaan of starten met IUI behandeling. Of er volgt nog een rontgenfoto waarbij met contrastvloeistof de doorgankelijkheid van je eileiders in kaart wordt gebracht.
    Elk ziekenhuis doet het weer ietsje anders.

hier vind je een folder van de vereniging van gynaecologen
    Oriënterend fertiliteitsonderzoek (OFO) < Aandoeningen en behandelingen < Gynaecologie < Afdelingen - Onze Lieve Vrouwe Gasthuis

veel succes, en hopelijk heb je snel een babytje in je handen.

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dankjewel!!

Deel Deze Pagina