Hey meiden ik ben nieuw hier ik ben een meid met 2 kindjes en een stiefzoon en hebben nu een wens voor een kindje erbij.. Nu ben ik op 2 december ongi geweest tot 7 dec.. ik moest eigenlijk op 4 jan. Me rode duivels krijgen maar niks..op 6 jan. Een test gedaan omo wit! Op 8 jan. Heb ik een mini beetje lichtbruin gehad en op 9 jan. Een mini mini beetje lichtroze met afvegen met beetje kramp en vanaf dat moment niets meer. Mijn temperatuur. Ligt steeds tussen de 37.3 en 37.6 normaal heb ik 37.0 Nu ga ik morgen een test halen maar ben zo zenuwachtig omdat die van 6 jan. Omo wit was en ik bang ben dat die morgen ook omo wit is. Zou ik als ik morgen test en hij is negatief toch nog zwanger kunnen zijn? Zijn er meer meiden die pas veel later dan hun nod een positieve zwangerschapstest hadden? Liefs
Dank je wel voor jullie reacties ik ga zo na de winkel heen om een test te halen hoop zo dat die positief is!! Zenuwen gieren Door me lijf!
Nou meiden ik heb een test gedaan en na 3 min kwam er een licht streepje ik zou kijken of ik een foto hier kan plaatsen.
Ziet er positief uit! Alleen snap dat je het zelf lastig vind.. Zit een beetje in hetzelfde schuitje! Mijn NOD was 7 of 8 jan. (Dus nu 4 of 5 over tijd) En bij mij zijn die testen ook nog steeds zo licht (en reageerde gister pas na 5 minuten) We kunnen elkaar de hand schudden haha. Maar ik zou morgen opnieuw een testje doen!
Ja heel lastig idd. 6 januari had ik een omo witte test dus zat te wachten op me menstruatie maar nu vandaag een licht streepje op de foto in het echt zie je hem veel duidelijker. Ik hoop dat het voor jou ook positief is. Maar ze zeggen toch streepje is streepje geen hcg geen streepje wanneer ga jij weer een testje doen? Succes meid ik duim heel hard voor je!
Dat is waar maar ben zo bang dat er iets niet goed zit omdat hij zo licht blijft nu.. Dus ik probeer uit te stellen nu en woensdagochtend pas weer te testen.. En jij?
Gefeliciteerd! Sommige mensen maken gewoon laat was het hormoon aan..wellicht lopen ze ook langzaam op nu, maar streep is streep!