Joepie ik ben vandaag 6 weken zwanger! En dit van mijn 2de spruit! Ben heel blij, want ik verlangde er al zo lang naar en nu in de 2de ronde al raak,ONGELOOFELIJK! Mijn geluk kan niet meer op!Volgende week moet ik naar de gyne en zal dus mijn kleintje al kunnen zien! Ik weet van gisteren pas dat ik zwanger ben en had dus ook maar een gewone routine controle bij mijn gyne maar ben echt zo blij! Heb tot nu toe van niks last, alleen slecht slapen en brandend maagzuur in de nacht! Cate
Dank u! Ja het was snel maar van mijn dochtertje was het in de eerste ronde al raak! Dus nog sneller! Ongeloofelijk maar waar! Ben echt zelf verrast dat het weer zo snel is gegaan en ik kijk er enorm naar uit om volgende week mijn kleintje te zien en te horen! Kan haast niet wachten. Aan alle zwangeren trouwens hartelijk gefeliciteerd! Doe het goed en geniet er met volle teugen van want het is zo leuk om zwanger te zijn! Je kunt het met geen woorden beschrijven! greetz Cate
Merci voor al die toffe berichten!Ja ik weet dat het snel was, maar had dit absoluut niet verwacht! Ik had eigenlijk het idee dat het deze keer heel lang zou duren, maar ik ben toch oh zooooo gelukkig! Aan al de anderen die nog hard aan het proberen zijn, geef de moed niet op! Het kan toch zo plots wel! Doordoen dames! Greetz Cate