Ik heb vanochten 2x postitief getest, dus ik ben zwanger. Ik ben super blij, het is veel sneller gegaan dan ik had gedacht, ik ben in oktober gestopt met de pil. voor alle dames die ook zwanger zijn gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Maart! Ikzelf had gisteren mijn NOD, maar heb afgelopen zaterdag al positief getest! Het was een Kruidvattest, dus toen ik hoorde dat die af en toe ten onrechte positief aangeeft, heb ik er ook nog maar een CB digitaal achteraan gedaan. En die was zaterdag en zondag ook positief! Ik mag er dan toch vanuit gaan dat ik zwanger ben, hihi! Ik ben vandaag 4 weken en 1 dag zwanger. Leuk zeg, we zijn bijna gelijk uitgerekend! Kom je ook bij "September Mama's" onder "Bevallingslijst Forum" kletsen?
hee maart! Gefeliciteerd! zien we jouw bij de september mama's onder de bevallingslijstforum? Geniet ervan meid! groetjes Suus
Bedankt allemaal, ik heb inderdaad iets te vroeg getest, maar heb al 3x positief getest. Vanochtend weer. echt een duidelijke 2de steep. voor alle zwangere ook gefeliciteerd en ik zie jullie bij de september mama's.