Leuke foto Ik zie dat jij je CB al hebt gebruikt. Vannacht heb ik, omdat ik niet kon slapen ook weer een test gedaan. Toen stonden er 2 knal strepen! Echt mega duidelijk Liefs
Zit nu op mijn werk. Zal de foto vanavond even posten. Ja 2 knalstrepen met een gewone test, geen extra vroege. En ik heb zondag pas mijn NOD. Vorige keer had ik pas NA NOD een positieve test! Hoe gaat het met je? Al kwaaltjes?
Ben benieuwd naar je foto! Ik had de vorige keer op 12 dpo voor t eerst getest en toen ook al een duidelijke streep. Gaat eigenlijk wel goed, soms wat misselijk maar verder (nog) geen kwaaltjes en jij? Ik heb gister een topic geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/431513-15-31-december-2013-mamas.html Joinen?
Gister avond had ik opeens mega rugpijn! Echt een zeurende pijn in mijn onderrug, en het straalde uit naar mijn bovenbenen Ik moest echt gaan liggen. Verder kan ik super goed in slaap komen maar wordt dan rond een uur of 4 wakker en kan ik niet meer in slaap komen. Dat had ik bij mijn kleintje ook maar toen was ik veel verder in de zwangerschap. Ik ben verder niet misselijk gelukkig. Wel verkouden dus ik weet niet of ik nu al sterker ruik.
Denk dat die pijn dan toch komt van het groeien van je BM. Heb je trouwens al een afspraak gemaakt met de vk? Hoop niet voor je dat je de rest van je zwangerschap zo vroeg wakker bent
Hi Meis, Bij deze mijn "knal foto" Ik ga as maandag mijn verloskundige bellen. En jij? Zo grappig dat we op de zelfde dag uitgerekend zijn! Mooi tussen sinterklaas en kerst in. Kan er nu al naar uitkijken, zwangerschapsverlof in de winter, heerlijk chillen met een dekentje op de bank met een kopje choco Liefs!
Wauwie mooie test! Ik probeer er morgen wel weer eentje te doen Ik heb 1 mei de eerste echo kom je ook in dat andere topic van december mama's... link staat hieronder.. kunnen we elkaar daar op de hoogte houden