2e ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Binatjj, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Succes met zwanger worden dames!!

2. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hoi, ik zit ook in m'n tweede ronde. heb nu zo ongeveer mijn ei.

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Muppet83 dat word nu dus aan het werk..;) Succes!

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    whoehooeee. ja ze moeten even goed gaan zwemmen de komende dagen:D

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ha Meiden,

Ook ik zit nu in mijn tweede ronde. Ik ga er vanuit dat ik volgende week ergens aan de slag kan voor een beebje!
    Hopelijk testen we allemaal positief deze maand:D.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als je zwanger was/ bent is een ibrufennetje geeeen goed idee....check bijsluiter...

7. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Hoi,

Sinds zondagavond ben ik ook aangekomen in ronde 2.

Mijn man en ik zijn 27 jaar, sinds 3 jaar getrouwd en hebben al langere tijd een kinderwens, maar moesten dit uitstellen ivm mijn gezondheid. Ik heb astmatische bronchitis en de afgelopen jaren is dit helemaal uit de hand gelopen. Ontzéttend veel luchtweginfecties, longontstekingen en chronische verkoudheid... Veel antibioticakuren gehad, veel prednison... Veel gedoe gehad met wisselen van medicijnen, een neusoperatie, nog wat medicijnwisselingen en controle's... en nu sinds juli weer over op veilige medicijnen waarmee ik ook zwanger mag worden. Omdat dit nog steeds goed gaat, hebben we 'groen licht' gekregen. Dus... sinds 1 september (kwam precies zo uit, hihi) geen pil meer!

Eerste maand werd ik na 27 dagen ongesteld, die maand telt nog niet mee. Vorige cyclus; onze eerste ronde duurde 10 dagen langer. Ik was er op voorbereid, omdat ik uit nieuwsgierigheid was begonnen met temperaturen. Ben nu op dag 4 van ronde 2. Wil graag ovulatietesten proberen, om te kijken of het correspondeert met mijn temperatuur (of het dus gelijk loopt) als een soort check. Wanneer zou ik daar volgens jullie deze ronde mee moeten beginnen? Hoe doen jullie dit?

Groetjes!

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Poetje84 je hebt veel tegenslagen gehad zeg maar wat fijn nu dat jullie groen licht hebben en gaan voor een kindje..

Kan je verder niet veel vertellen over ovulatietesten en temperaturen.. Heb er nog geen ervaring mee. Denk er ook aan om daarmee te beginnen dus ben wel nieuwsgierig hoe en wat..
    Denk dat je met die vraag beter naar een ander onderwerp kan gaan heb er wel meer over gelezen namelijk..

Succes en houd ons op de hoogte, ben benieuwd..

Deel Deze Pagina