Wanneer kan ik nou testen? onregelmatige cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dees83, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik ben sinds juli gestopt met de pil en nog maar 1 menstruatie gehad, deze cyclus duurde 54 dagen. Nu heb ik op dag 27, 28, 29 geklust en op dag 34 heb ik een lichte bloeding gehad bij het afvegen zeg maar, licht roze. Nu zit ik op dag 38 en ben ik nog altijd niet ongesteld geworden en heb ik het vermoeden dat ik misschien weleens zwanger zou kunnen wezen, heb namelijk de volgende "klachten":
    Heel veel plassen
    Erg moe
    ongikrampen in m'n buik.
    2 dagen steken in mijn lies gehad.
    lichtelijk zere borsten en ook iets grotere tepelhoven
    rare darmen, vaker voor een grote boodschap dan anders en meer witte vloed dan anders.

Maar kan ik nou testen op dag 42(14 dagen na het klussen) of moet ik nou wachten tot dag 54 omdat mijn vorige cyclus ook 54 dagen duurde? Ik heb zelf het idee dat het ook wel eerder kan omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb.

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik zou testen op dag 54. Het kan best zijn dat je namelijk je eisprong hebt gehad.

Liefs

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je zou op dag 41 een test kunnen doen en dan als die niets aangeeft op dag 54 weer.

Weet niet of je ovulatie testen gebruikt omdat je zo specifiek 3 dagen heb geklust.

4. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Nee gebruik geen ovutesten. We hadden zeg maar gewoon zin om te klussen hihi. ;)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hahahaha en dat is je goed recht.
    Schijnt trouwens wel dat je rondom je ei meer zin heb ;)

Ik zou als ik jou was gewoon de kruidvat 2 voor 5 euro halen en dan kun je op dag 42 en dag 51 testen.

6. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik denk dat ik inderdaad op dag 42 maar een test doe, heb er hier nog een liggen. Wanneer negatief dan test ik wel nog eens op dag 54 indien ik in die tussentijd niet ongi geworden ben. Ben namelijk erg nieuwsgierig en tot dag 54 wachten duurt nog meer dan 2 weken. Dus zondag ga ik testen, spannend!

Deel Deze Pagina