Hey allemaal, Vandaag belde de assistente voor de uitslag van onze 2e semenanalyse. Aan de telefoon zei ze dat de uitslag laag normaal was. Aangezien ik alles graag met eigen ogen wil zien heb ik de uitslag opgehaald. Wat blijkt: helemaal onderaan staat dat de vitaliteit laag normaal is. Het aantal levende spermatozoën is 74%. De rest van de uitslag is slechter dan de vorige keer: Type A: 0% Type B: 27% (vorige keer 45%) Vcm: 1.8 (vorige keer 5) Morfologie 1% (vorige keer ook) Aantal totaal: 6,6 milj (vorige keer 12milj) De uitslag is dus helemaal niet zo goed mijns inziens, dus we balen flink :s Gelukkig maar dat ik de uitslag wel opgehaald heb, anders waren we voor niets blij geweest.
Wat een enorme domper, dat ziet er idd magertjes uit. Hopelijk krijgen jullie snel een plan de campagne en zijn de wachtlijsten niet te lang, zodat jullie verder kunnen. Sterkte!
Nou, wij zijn 2 x met een uitslag van onder de 1 miljoen zwanger geworden. Zijn jullie al heel lang bezig?
Dankjewel merah! Inderdaad een domper, ben benieuwd wat de gyn ervan zegt. Nina: We zijn wat langer dan een jaar bezig. We zijn allebei begin 20 en hadden dit niet echt verwacht allemaal.