Hoi hoi allemaal, Wat ik me nou afvroeg, ik lees wel eens verhalen van vrouwen die nadat ze al tig icsi behandelingen gehad hebben spontaan zwanger geraakt zijn.. Wij zijn na drie icsi's naar de KID s gegaan, en we zijn er nog mee bezig hoor. Voor een brusje voor ons zoontje. Maar ik dacht, zou er kans zijn op spontane zwangerschappen? Haha ws niet anders waren we nooit in de mmm belandt sinds 2005. Wie heeft er van die mooie wonderverhalen?
Hoii, Ik heb 'net' geen iui behandeling gehad... na meer dan 3 jaar bewust 'proberen' en vele onderzoeken, was ik op de valreep toch opeens spontaan zwanger! Vrouw van een collega van me heeft wel een zoontje gekregen middels de mmm, ivf geloof ik? Hebben 6 jaar in de mmm gezeten en raad eens... haar zoontje was 4 maanden en toen was ze spontaan!!! zwanger van de tweede (meisje)! 8 maanden hierna weer spontaan!!! zwanger van een jongen! Nu vinden ze het wel genoeg alles kan dus! succes!!!
Ik ken twee van zulke verhalen. Kennisje heeft icsitweeling en daarna spontaan zwanger. Vriendin zoontje na ivf, helaas bleek hij niet levensvatbaar. Midden in het rouwproces was ze plots spontaan zwanger. En hier op zp zijn ook wel zulke verhalen te vinden. Zoals lieve ladyzorra die een spontaan wonder mocht verwachten maar helaas mocht het wonder niet blijven...
Bijzonder blijft het toch he... De artsen vertellen je dat het onmogelijk is..en tadaa..het wonder geschied.. Wat erg, vreselijk zelfs, dat als het dan toch lukt zonder de mmm dat het dan alsnog mis gaat. Afschuwelijk!! Ik ben nu 32 jaar, we hebben een zoontje geadopteerd, we zijn papa en mama geworden dit jaar..hoe ontzettend mooi en bijzonder is dat!!! Dat had ik nooit durven hopen...en daarom schoot opeens de gedachte door me heen dat we ms wel eens meer kindjes mogen krijgen...of dat nou van onszelf is, via de mmm, of weer een adoptieprocedure...het kan gewoon. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik er weer alle vertrouwen in heb. Met onze mooie zoon eindelijk bij ons...wauw wat een zegen is dat toch zeg...
Zat dit een tijdje geleden te lezen. En ken ook een verhaal van iemand drie eerst 3 pogingen heeft gehad en toen spontaan zwanger was. Vond dat zo mooi. Maar ja niet meer geplaatst en nu heb ik een test met 2 duidelijke strepen in me handen. Dus vanaf nu geloof ik in wonderen!!! Wij zijn bezig met isci. Ik zat op me menstruatie te wachten voor de tp. Maar die kwam maar niet Zo zie je maar wondertjes gebeuren wel eens!! Wat gaaf zeg dat je moeder bent geworden van een klein Chinees kindje. Ik vind dat altijd zo mooi!! Wij hadden het ook gedaan als het bij ons ook niet was gelukt! Dat kindje krijgt een prachtige toekomst!! Het is dan zo gewenst!