Hoi, Ik ben nieuw hier... maar ik zou graag met de deur in huis willen vallen. Ben eigenlijk aan de pil, maar ik ben twee pillen vergeten in de eerste week van mijn cyclus. Nu heb ik eergister en gister zwangerschapstesten gedaan. En ik zie een tweede streepje.. heel erg licht. Heb de dokter al gebeld, en ik moet morgen nog een keer testen. Wel voel ik al wat menstruatie klachten. Dus ben benieuwd. (het kindje zou trouwens heel welkom zijn!) Mee gluren? groetjes!
Weet nog niet of ik dankjewel moet zeggen haha. Maar ik twijfel echt enorm.. weet ook niet of deze testen wel betrouwbaar zijn. (Babi midstream) Morgen nog maar een keer testen met een andere zwangerschapstest. (ik ga nu naar mn werk, dus ik kom vanmiddag weer terug!)
ik zie m wel en hoef niet te staren hoor over een dag of 2 3 nog eens teste dan is ie vast duidelijker
Ik zou even langsgaan bij kruidvat en dan de 2 voor 5 euro kopen. Die zitten in een wit doosje. En dan vanavond weinig drinken en nog eens testen!
Ik zie hem ook hoor! En net wat ze allemaal al zeggen, even die 2 voor 5 van kruidvat halen, die zijn erg goed!
@ voila, heb ze afgelopen maand ook gebruikt! bij mij precies hetzelfde als bij jou.. (heb helaas wel een mk gehad) maar ik hoop voor jou dat je een blakbeeb hebt en dat je testjes snel donkerder mogen worden
Hoi iedereen, Wat leuk al die reacties! Even een vraagje, DPO? wat betekent dat? Ik had net uit mn werk twee testen bij de apotheek gehaald.. als ik dit eerder had gelezen was ik wel langs de kruidvat gefietst Ik heb vandaag best weinig gedronken...... ik zou toch nu best een test kunnen doen? of moet ik echt tot morgen wachten? Ik ben trouwens nu 1 dag over tijd. En ik heb wel al krampen dus misschien word ik wel gewoon ongesteld. Maar goed, we houden de moed er nog even in!
@ Jipje Oh, wat ontzettend vervelend wat er is gebeurd Jipje. Hoop dat je testen snel positief worden!
Voila, Als je weinig hebt gedronken kun je de test best doen. Of even wachten, 2,5 uur niks drinken en niet plassen. Ik ben benieuwd! Idd kruidvat testen zijn het beste, maar nu je toch bij de apotheek bent geweest kun je net zo goed deze doen dadelijk en eentje morge of overmorgen in de ochtend...
He verdorie... W8 nog ff een paar dagen.. Als je dan nog niet ongi bent gewoon nog een testje wagen.. Sommige testen pas laat postief! Succes!