Hoi dames, Ben deze maand begonnen met ovulatietesten omdat mijn cyclus nog niet zo regelmatig is. 14 dagen geleden (zondag) had ik een positieve ovulatietest. Ben toch doorgegaan met testen. Rest van de weken geen 2de streepje, dus negatief. Gisteravond was er opeens een vaag 2de lijntje en vanmiddag was de ovutest weer positief Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Je kan toch niet 2x een positieve ovulatietest hebben binnen 1 cyclus?
Als ik het goed begrijp had je twee weken geleden een positieve ovulatieest? Dan zou in principe twee weken later getest kunnen worden of je zwanger bent, mss een zwangerschapstest proberen? heb weleens gehoord dat een ovulatietest ook op hcg kan reageren en dan dus ook positief kleurt....
Ilonabeer, bedankt voor je reactie! Ik had ook gelezen dat het kan zijn dat je dan zwanger bent, maar durf er nog niet zo goed op te hopen, haha. Misschien dat er nog andere verklaringen voor zijn? Heb net weer getest en hij werd nu echt knalpositief. Zo positief was hij 14 dagen geleden niet.. Ga morgen sowieso nog een keer testen, eens kijken wat hij dan aangeeft.
Wilde nog eventjes laten weten dat ik zwanger ben!! Het klopt dus idd dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden.