ervaringen tnt en sensi testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Bijna Liggend voor de brievenbus ;), zit ik te wachten tot mijn testen komen.

Sensi zegt normaal binnen 24 uur, hoe zijn jullie ervaringen met tnt en de sensi?

Heb mij gewoon bijna een week in kunnen houden, maar nu slaan de zenuwen toe ;)

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nooit sensitest besteld... Ik zou zeggen: race naar Kruidvat. :)

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Haha racen ... Nee dat gaat niet, ben geopereerd en kan niet auto rijden, woon in een dorp waar geen kv is daar moet ik 10 min voor rijden, en een halve dag voor lopen ;)
    ik wacht af...

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    *Graaft diep in geheugen*
    Volgens mij had ik ze na 48 uur, maar ik had om 7 uur 's avonds besteld oid..

Hoe laat krijg je normaal post? Spannend!

Anders Sensitest even bellen of ze wel op de post zijn?

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Heb je een verzendbericht gehad? Sommige bedrijven doen dat... Maar ja, van sensitest weet ik het dus niet.... Ik heb hier ook nog wel testjes liggen. Kan ik ook voor je opsturen.... Maar ja, dan heb je ze pas morgen natuurlijk.

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik krijg ze altijd direct de volgende dag!! (het laatst wat ik besteld heb was om 15.30u en toen kreeg ik ze ook gewoon de volgende dag)

7. smile17

smile17 Niet meer actief

ik had ze na 2 dagen maar had ook in de avond besteld dus zou even bellen als ik jouw was!

Deel Deze Pagina