Je schijnt toch ook aan je temperatuur te kunnen zien of je zwanger bent ? Ik zat net op het kaartje te kijken en de hoogste temp die je daar ziet is 37.5 en mijn temp is 37.3 Kan iemand me dat uitleggen of dat zo is of niet ??
dat kan volgens mij alleen wanneer je je hele cyclus tempt, dan kan je aan je temp aflezen of je zwanger zou kunnen zijn of niet.
Hey Mandy Je kan het denk ik nog wel zien : Als je morgen ochtend weer temp de zelfde tijd als nu. Of nou ja ik bedoel van af nu hihi steets blijven tempen en hij blijft hoog dan kan je zwanger zijn. Gaat hij in eens om laag dan word je ongesteld maar het is het beste om van het begin te tempen s''ochtens na dat je wakker word Liefs Manon.
Dankje wel hoor Manon Nou dat zal ik wel eens in de gaten houden dan !! Want ik wordt er momenteel echt niet helemaal goed van
Ja die onzeker heid he en dat wachten pfff hihi ik heb al een hekel aan om op de bus tewachten hihi Succes met wachten meid Liefs Manon.
Ik ga nooit met de bus dus daar hoef ik niet op te wachten De trein is sneller hahaha maar precies van dat wachten wordt je schijtziek