Ik zou het heel knap vinden als je nog zo lang kan wachten, ik denk dat ik dat niet zou kunnen. Ik hoop op een positieve test Veel succes!! Groetjes Senna
Aaaaaaaargh,ik word geeeeeeeeek... net een CB gedaan maar (ook) negatief. Gisteren was dus mijn nod(die normaal gesproken s'morgens vroeg begint) Anders had mijn ongi vandaag wel moeten komen toch Morgenochtend zou mss een beter moment zijn om te testen,maar zal je net zien,word ik morgen ongi Anders vrijdagochtend maar hoor (en zowiezo de gyn.bellen )
spannend, ik zou toch wachten tot vrijdag, of 1 april natuurlijk, spannend meid!!!!!!! Ik duim voor je
ooh Girl75, wat balen voor je!!! die k#t duivels ook!!! grrrrr, kom gezellig bij de musketiers meid, en ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt!!
Jeetje balen!!!! Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn. Succes, groetjes, Senna
Ooooooooooh wat jammer girl, had het echt gedacht dat het raak was, met al die symptomen die je had !! Ik ga de volgende ronde hard voor je duimen !! Veel Succes !! XX sappie