Klopt pas een echo gehad waar alleen verdikt of hoe hij het zei : opbouwend baarmoederslijmvlies op te zien was. Maar volgens verhalen is dit normaal als ik pas 5 weken zwanger ben..vandaar dat ik ook een bloedtest wil maar hij wil nogmaals een echo..
dat staat los van een echo om te kijken of je zwanger bent. En een huisarts die geen uitspraak over iets doet ...daar haal je dus je conclusie op uit Dat maakt een huisarts niet slechter op Succes zometeen en ben benieuwd
vorige week zou je 5 weken moeten zijn dus nu 6 dus nu moet er iets te zien zijn ziet hij weer niks dan ben je denk ik niet zwanger
opbouwend bmslijmvlies is normaal in een cyclsu en hoort niet perse bij een zwschap? Dan heb je al een bepaalde dikte en kan je al meer zien dan alleen bmslijmvlies. Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest dan?
en je boft maar met zo`n ha die maar iedere keer een echo voor je maakt Iets meer credits verdient ie dan wel van jou eerlijk gezegd.... als hij zegt niks te zien van een zwschap dan moet je daarop vertrouwen en anders een nieuwe ha zoeken
Hahah hier ook niet.....en dan nog maakte hij nooit zo vaak een echo denk ik. Toen ik de mk had wilde het zk niet eens een echo maken....dus
Sorry dat ik nu pas reageer maar moest door naar het ziekenhuis. Ik ben ongeveer bijna 6 weken zwanger het is niet duidelijk waarom urine test licht positief/negatief is. Uiteraard trek ik niet zomaar de conclussie dat me ha een boer is, zijn meerdere voor vallen geweest.
heb je wel een mooi kloppend hartje gezien? Zo zeggen show je echo Heb nog nooit een echo van 6 wkn trouwens gezien bijmezelf:x