De huisarts heeft een echo gemaakt en twijfelde (hij had nog nooit een zwangerschapsecho gemaakt) . Gezien ht gevaar van een BBZ wilde hij nu ook zekerheid juist nu voor het weekend. Spoed aanvraag HCG bepaling gedaan en die bleek hoog en met echo gekewken waar het zit. Geen kloppend hartje nog gezien was nog te vroeg. Over 2 wkn terug komen . Morgen bij me schoonouders zal ik hem inscannen .
Eerst gewone echo bij Ha toen gewone bij gyn maar die zag niet veel daarna een inwendige echo. Mijn HCG was 684 dus echt bizar dat de testen niet reageren....
heb het gehad zelfde negatieve testten en hcg 960 met ruim 10 weken en was een BBZ tot 8wkn leefde het vruchtje en met ruim 11 wkn geopereerd! pas met 10wkn gaf de test positief in het ziekenhuis bij huisartsenpost zelfs negatief! ben benieuwd naar je echo als ze niks zagen hoe wistten ze dat je 6wkn was?
Jeetje meid dat is ook erg ! Ze zagen op de uitwendige echo niet veel maar op de inwendige echo wel . Ben jij er ooit achter gekomen waarom het in je urine niet meetbaar was ? Ze moeten eigenlijk een test uitvinden waar je de waarde van je HCG mee kan meten
Jazeker !! Anders hadden ze me met zo'n hoge hcg niet naar huis laten gaan voor ze zeker wisten waar het dan wel zat. Dat zei de gyn vooraf al toen me waarde bekend was.
artsen staan nu nog voor raadsel hoe t kon werd ook gewoon ongi elke maand uit urine kwam x nierbekonsteking terwijl die er nooit heb gezeten toen hebben ze bij jou t vruchtje opgemeten en opnieuw urine test gedaan 6 weken is op randje voor het hartje kan zijn dat je mischien korter zwanger bent en dat je daarom negatief test nog of het vruchtje leeft niet meer(klinkt hard en raar) maar hoop voor jou t beste
Gefeliciteerd!!! Wat raar dat het niet zichtbaar was op de testen! Heel vreemd Fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Geniet van je zwangerschap!!
vreemd noedels elke dag online zijn en wel kijken hier op je eigen topic maar niet reageren!! zouden me vermoedens dan toch kloppen?
Beetje een vreemd verhaal, een hcg waarde van 684 is namelijk helemaal niet zo heel hoog. Pas vanaf een waarde van 1000 is normaal gesproken misschien iets op een echo te zien en vanaf 1500 a 2000 moeten ze normaal gesproken wat zien. Dit is althans wat mij door meerdere gyneacologen verteld is bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap (hoge hcg, ruim boven die 2000) en niks te zien.