2e streepje of niet ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noedels, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

klopt idd

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Klopt helemaal

Bij mij BBZ was hij 860 of 960 en was bijna 12 wkn toen ze erachter kwamen en doordat de testten tot ruim 10 wkn negatief bleken zowel thuis als bij huisartsenpost gingen we er ook niet van uit.
    Kreeg mijn menstruatie ook gewoon totdat ik veel pijn kreeg ect.

Zelfs toen konden ze niks vinden gelijk, door de HCG test was het of een beginnende miskraam of een BBZ aangezien het 1e niet kon omdat er niks te zien was en het termijn te lang was ervoor was het een BBZ en het vruchtje was gegroeid tot 8 weken en het was heeeeeeeeeeel goed zoeken zo klein was het met dat termijn

Blijf erbij dat bij Noedels met haar HCG gewoon nog niks te zien kon zien, blijft vreemd verhaal haar testten idem dito en ook hoe ze reageerde.
    Er jammer want je probeert net als andere meiden te helpen net als bij Kylie1989 en dan zie en hoor je ze niet meer! erg vreemd

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gek verhaal dit..

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ja sorry ik wil mij er zeker niet mee bemoeien. Maar ik las van denken aan een tumor tot uiteindelijk ontlasting wat ervoor zat.. Met 6 weken kan je zeker wel een hartje zien. (dat is mij altijd verteld) Vind het heel fijn dat je zwanger bent! En natuurlijk gefeliciteerd! maar vind het verhaal ook zeker vreemd.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    met ontlasting ect ging over haar andere kindje!
    gaat om het hele verhaal en ze kijkt geregeld maar ze reageert niet als er meiden vragen hoe het nu is.

6. ProudMom28

Tcoh blijf ik het een vreemd verhaal vinden. Hoe kan een dokter uit zoveel woorden halen dat hij denkt aan een tumor? Sorry dat vind ik wel een beetje vreemd.. Dit is een topic en dan kunnen ook dit soort reacties komen. Ik denk dat jij een vriendin van haar bent, want je neemt het goed voor haar op :)

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    wie is er een vriendin van wie?

ik vind het gewoon al ongeloofwaardig dat een ha een echo maakt. en als die al echos maakt vind ik het ongeloofwaardig dat ts dan de allereerste zwangerschapsecho zou hebben van ha ooit... het is niet iets wat je hup zo doet.. vind het zo vreemd..

plus met 6 weken hcg van 684 is niet hoog maar juist laag.. dus dat kan ook geen reden voor zkhs zijn.. plus een zkhs laat dan na 3 dagen weer prikken om stijging te zien plus pas vanaf 1500 word er vaak wat zichtbaar op goede echo apparaten..

reageer gewoon noedels..

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    mee eens!!

dit ging om noedels zelf;)

9. ProudMom28

Nouja vriendin is mischien niet het juiste woordt. maar ik geef mijn mening en smiley3 reageert steeds.. Niet erg hoor! Maar het lijkt er in elk geval wel op dat je haar goed kent. Ik reageer namelijk zeer zelden voor een ander ;)

Het verhaal is gewoon vreemd en daar blijft ik bij. Ik ken geen dokter die zegt met zoveel woorden aan een tumor te denken terwijl er iets met de ontlastig blijkt te zijn. Een dokter doet toch altijd testen,onderzoeken, voor hij iets zegt? Mijn Huisarts in elk geval wel. A fijn het is off topic. Ze is zwanger en dat is natuurlijk een kado. GEFELICITEERD! En geniet ervan.

En je had een echo ingescand :) Show die eens even hier :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Smiley is allesbehalve haar vriendin...heb je heel het topic gelezen hihih..

Ik denk dat noedels niet meer komt meiden....laat het los....soms heb je gewoon vreemde personen hier op hey forum...
    Ik hoop voor haar dat het niet gelogen is anders is het wel erg zielig.

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    oh zo sorry !!

Nu snap ik het, Ken die hele noedels niet,dus ben alles behalve een vriendin van haar haha! Maar heb het vanaf haar 1e bericht gevolgd en gereageerd ook op haar andere topic en alles wat je zei kon volgens haar niet, En had in begin me twijfels al

Maar goed denk dat ze niet meer zal reageren helaas, dus we zullen het nooit weten

12. ProudMom28

Nee idd dat denk ik ook hoor, we laten het maar los. Vind het een heel vreemd verhaal van noedels. Jammer van al onze tijd met dit mooie weer :) Fijne dag en weekend meiden.

13. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ha ha, wat een reacties nog weer. Ik reageer hier eigenlijk nooit, maar dit verhaal vond ik zo ongeloofwaardig. Met mijn eigen ervaringen in het achterhoofd geloofde ik er weinig van. Als het verhaal wel waar is, dan rammelt het nog wel een beetje.

Ze denken echt niet zo snel aan een bbz, hij is bij mij toch twee keer gemist op de echo (niet bloed geprikt, was niet nodig). Uiteindelijk met 10 weken met spoed geopereerd. In het vervolg moet ik op zeer strenge controles, maar dat doen ze normaal echt niet zo scheutig als je net zwanger bent.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maaik idd....hier paar weken hcg bloedprikken echo's maken en nog nie zeker weten was er was....BBz nieuwe zwsxhap of toch mk...

15. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wat ik niet snap en nooit zal snappen is (aangezien dit niet de eerste keer is), waarom iemand zoiets gaat verzinnen. De moeite neemt om een topic te openen, en ook nog eens dood normaal antwoord geven.. En als het hen te heet onder de vingers wordt, zijn ze ineens foetsie.

Weardo's...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik snap dat ook niet...dit topic kan beter gewoon dicht....;)

17. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Yup, vind ik ook. Ze was vanmiddag nog online, maar reageren ho maar. Dus zegt genoeg... :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dicht die handel hahahahaa....

Misschien even via verkeersbordje ?

19. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Hier wil ik wel even op reageren, voel mij aangesproken namelijk.
    Ik (ja, Kylie) ben weg gegaan vanwege de rare opmerkingen.. Ik zou net als of doen dat ik een mk heb gehad (hoe haal je het in je hoofd).. Dat schoot mij zo in het verkeerde keelgat!
    Toen ik daarna ook nog een post van iemand anders tegen kwam, die mij al een tijdje treiterd, had ik er genoeg van.
    Ik had nog een berichtje kunnen schrijven met uitleg, maar het opheffen van mijn account was erg snel geregeld door de moderators.

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je kan beter je verhaal elders neerzetten

dit gaat over heel anders Kylie!

Deel Deze Pagina