Is een reactie van mij, Had je topic gelezen en dat je ineens weg was van ZP heb er zelf weinig van mee gekregen maar wel het 1 en ander van gelezen Wat wil je er nu mee bereiken om met een andere naam hier terug te komen? Maak een eigen topic aan en zet daar je frustaties in!
Aandacht dat ze toen zielig was?? En nu wil ze van iedereen een excuus omdat ze haar profiel moest opheffen? Nee gekheid, maar van dit soort verhalen. Serieus laat je opnemen dan ben je ziek..
Waarom ik een ander profiel heb aangemaakt, omdat er een aantal mensen waren met wie ik contact wil houden. Maar dat heeft hier niets mee te maken. Het gaat mij erom dat ik weer zwart wordt gemaakt..
Ik heb nergens geschreven dat ik excuses wil.. Ik denk dat mensen die iemand beschuldigen van het faken van een miskraam zichzelf moeten laten opnemen.
Nu ben ik het zat als je geen eigen topic wilt aanmaken doen we het hier In jouw topic had je hele tijd testten waar geen streep op te zien was. Al mede forummers zagen geen streepjes. Alleen JIJ Vervolgens zeg je dat je menstruatie had met veel stolsels ect en volgens jou was het een MK Waardoor er werd gezegd door mede forummers dat je GEEN positieve ZW schap testten had en GEEN MK kon zijn op basis van je testten en je cyclus die in de war was omdat je meer bloed verloor als je normale menstruatie maakte jij dat ervan! (elke menstruatie is trouwens anders dus.........) Jij zag streepjes die er niet waren en maakte er zelf van dat je een MK had! Ga nou niet zeggen dat mensen die het faken zich op moeten laten nemen want er zijn zat meiden waarbij het moeizaam gaat of die MK krijgen en zich erg gekwets voelen. Doe effe normaal en anders hef je deze account ook maar op en blijf weg!
Je zeg niet dat je een excuus wil.. Maar zo gedraag je je wel. En je word weer zwart gemaakt, je gaat toch zelf een nieuwe discussie aan. Als je niet tegen kritiek kunt let dan op met wat je zegt hier. En als je me bericht beter gelezen had MADAME staat er achter GEKHEID en de gene die zich moet laten opnemen, zijn de mensen die een zwangerschap of miskraam faken. Die zijn namelijk niet goed bij de plet. Maar lijkt wel dat je niks te eten krijgt thuis. Je hapt nogal graag
Zozo, ben JIJ het zat? Als je mijn topic goed gelezen had, ging de vmk over de cyclus daarvoor.. Dus niet over de laatste cyclus. Over de streepjes, bij een van de eerste testen was ik niet de enige die wat zag, kan je ook terug lezen. Maar waarschijnlijk heeft die test wat anders opgepikt of was niet goed, want daarna waren ze inderdaad negatief. Dat heb ik beaamt. Hoe kom je erbij om zo tegen iemand te praten? Die je niet kent..
Ga jij maar ergens anders je frustraties uitten blijkbaar zit het je nog dwars allemaal neem erbij gelijk een curcus LEZEN erbij! mischien dat je het dan allemaal snapt wat ermee bedoeld word
Natuurlijk zit het mij dwars.. Denk dat iemand anders in mijn plaats hetzelfde zou hebben. Zeker omdat ik meerdere miskramen heb gehad, niet alleen vroege.
Waar gaat het nu eigenlijk nog over hier.... Kylie vraag me nu wel af waarom je je naam verandert hebt want nu weet iedereen dat jij het bent Laat elkaar toch lekker met rust...... Soms kom je er gewoon niet uit. Topic kan wel dicht vindt ik.......
Waarom maak je een andere account aan om een discussie te voeren als je je vorige account hebt opgegeven? Nu moet je straks weer een ander account aanmaken. :O