hoelang kun je ochtendurine bewaren in de koelkast?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sann, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb vanmorgen ochtendurine opgevangen om mee te testen en in de koelkast gezet want ik wil in de loop van de middag/eind van de middag pas testen als manlief er ook bij is. Nou gaf de huisartsassistente aan dat ik het wel een hele dag kan bewaren in de koelkast, maar een vriendin zegt net (die verpleegkundige is) dat ze het bij haar op dr werk maar max 2 uur in de koelkast mogen hebben en het dan echt naar eht lab moet. Nou weet ik natuurlijk niet hoe lang het dan nog in het lab staat maar toch. Iemand al eerder hier iets over gehoord?

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb vorige week mijn ochtendurine opgevangen en op een koele plek gezet. Pas 's-avonds rond 19 uur kwam Moeders voor Moeders de test doen met deze urine en de test was KNAL positief !

Naar mijn weten kan je het ook gewoon op een koele plek neerzetten (hoeft niet koelkast te zijn).

Ik heb het potje nog wel even zachtjes geschud voor "gebruik" zodat het hormoon weer overal in de urine zit (geen idee of het kan zakken naar de bodem haha)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmm, dat weet ik ook neit of het kan zakken. kon geen potje vinden dus heb eht in een schaaltje gedaan met een plastic zak dicht er omheen, dus schudden gaat hier neit lukken

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Even "roeren" met een lepeltje ofzo ;):)

Deel Deze Pagina