rare ovulatietesten....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimmie84, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie84

kimmie84 Lid

19 aug 2010
    67
    0
    0
    dag lieve meiden,

Ik zit met een dilemma. Ik ben begonnen met ovulatietesten. aangezien ik er niet zo veel verstand van heb ben ik ruimschoots begonnen met testen. Afgelopen zaterdag en zondag waren deze negatief. Wel beide dagen gemeenschap gehad. maandag was de test positief, dinsdag negatief en vandaag weer positief. Heb dinsdag ook gemeenschap gehad. Het rare vindt ik dus dat de test de volgende dag weer positief is. Ik test elke keer met sensitest, is het nu mogelijk dat ik zwanger ben??

Ik ben er helemaal van in de war, hopelijk kan iemand mij een beetje duidelijkheid verschaffen.

groetjes kim

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.469
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk niet dat je zwanger bent.
    De kans is groter dat je de testen niet goed afleest.
    Is de test-streep echt DONKERDER dan de controle-streep?
    Heb je foto's?

3. kimmie84

kimmie84 Lid

19 aug 2010
    67
    0
    0
    hoi merah,

Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest. Als het positief is is er een lachend gezichtje te zien en wanneer de test negagief is alleen een rondje.
    Ik weet zeker dat ik het goed heb gezien.
    zaterdag en zondag negatief
    maandag positief
    dinsdag negatief
    woensdag positief

Snap jij hier iets van?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.469
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, eigenlijk niet.
    Ik kan het (medisch) ook niet verklaren.
    wel schijnt het zo te zijn dat als je een LH-piek krijgt (positieve test), maar je lichaam krijgt het niet voor elkaar je ei te laten springen, dat je lichaam het dan een paar dagen later nog eens kan proberen (dus weer een positieve test). Dit heb ik echter van 'horen zeggen' en weet dus niet of dit medisch gezien ook kan...

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

wat ik eerder zou denken is dat de dinsdag je unrine niet geconsentreerd genoeg is geweest als je met een test met gezichtje hebt.

Deel Deze Pagina