dag lieve meiden, Ik zit met een dilemma. Ik ben begonnen met ovulatietesten. aangezien ik er niet zo veel verstand van heb ben ik ruimschoots begonnen met testen. Afgelopen zaterdag en zondag waren deze negatief. Wel beide dagen gemeenschap gehad. maandag was de test positief, dinsdag negatief en vandaag weer positief. Heb dinsdag ook gemeenschap gehad. Het rare vindt ik dus dat de test de volgende dag weer positief is. Ik test elke keer met sensitest, is het nu mogelijk dat ik zwanger ben?? Ik ben er helemaal van in de war, hopelijk kan iemand mij een beetje duidelijkheid verschaffen. groetjes kim
Ik denk niet dat je zwanger bent. De kans is groter dat je de testen niet goed afleest. Is de test-streep echt DONKERDER dan de controle-streep? Heb je foto's?
hoi merah, Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest. Als het positief is is er een lachend gezichtje te zien en wanneer de test negagief is alleen een rondje. Ik weet zeker dat ik het goed heb gezien. zaterdag en zondag negatief maandag positief dinsdag negatief woensdag positief Snap jij hier iets van?
Nee, eigenlijk niet. Ik kan het (medisch) ook niet verklaren. wel schijnt het zo te zijn dat als je een LH-piek krijgt (positieve test), maar je lichaam krijgt het niet voor elkaar je ei te laten springen, dat je lichaam het dan een paar dagen later nog eens kan proberen (dus weer een positieve test). Dit heb ik echter van 'horen zeggen' en weet dus niet of dit medisch gezien ook kan...
wat ik eerder zou denken is dat de dinsdag je unrine niet geconsentreerd genoeg is geweest als je met een test met gezichtje hebt.