Is dit een digitale test van cb? . Als dit zo is is hij negatief je mag daarbij niet naar de streepjes kijken alleen naar de tekst die de test aangeeft.
Nee dit is een test van de huisarts. Me moeder werkt daar en die mog een test meenemen. Hij lijkt inderdaad wel veel op een test van clear blue
Ik ben benieuwd naar je Etostest! Ik lijk wat te zien, maar amper. En 3 pendels voor deze maand, spannend!
pff lastig ik denk wat heel licht te zien maar durf het niet zeker te zeggen. Je maakt het wel spannend zo. Zal voor je gaan duimen. Succes!
Ja maar 2 dagen geleden zeg je dat je overtijd bent, maar je krijgt bij ff niet pas een kruis naar 8 dagen dus aan je temp te zien had je toen al moeten weten dat je ei later was dan je ovu test aangeeft en als jij een positieve ovu hebt springt je ei binnen 48 uur dus of je temp klopt niet of je ovu klopt niet en wat er niet klopt kan je nu niet met zekerheid zeggen, en je hebt op dag 18 pas een posi ovu en dan zou je 2 dagen geleden op je NOD hebben gezeten met een lf van 14 want als je geen lf van 14 hebt klopt je berekening nu ook niet
Ja ik weet niet niet precies deze maand want op dag 18 was me test positief maar die maandag erna is me temperatuur pas omhoog gegaan. Ik ging maar uit van die positieve test en daarom dacht ik overtijd te zijn. Maar aan me temperatuur te zien heb ik me eisprong later gehad en ben ik nu nog niet overtijd en zit ik op 10dpo. Want ff zette eerst een kruis op maandag en toen een dag erna was het een stippellijn. Maar weet niet wat dat betekent?
Ik ben net terug van me werk en heb om half 5 voor het laatst geplast, wanneer zou ik kunnen testen met de etos test? Hoelang moet je niet naar de wc zijn geweest? Ik heb niet veel gedronken in die 2 uur. En bij etos heb ik die testen gekocht van 2v5 en een vroege zwangerschapstest allebei van test point. Ik dacht ik koop ze allebei haha
Ik zie wel iets op je vorige test, maar op mijn beeldscherm lijkt hij juist wit.....ik hoop dat mijn ogen me bedriegen en dat je zo een mooie test kan plaatsen.
Ik heb vanavond nog getest en heb 3 uur niet geplast. Het is een test van testpoint 2v5. Ik heb de fotos in me fotoalbum gezet de een is orgineel en de andere is bewerkt. Zien jullie iets?
Ik kan inzoomen op mijn tablet. Met de beste wil van de wereld zie ik op het origineel helemaal geen tweede streepje, zelfs niet in de verte. Op de bewerkte zie ik ingezoomd pal naast de controlestreep (dus op de verkeerde plek) een pennestreepje gevolgd door een wit vlak en weer een pennestreepje. In mijn ogen is dit een negatieve test sorry. Hoop dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt!
Ik heb een nieuwe foto erbij gezet op een witte ondergrond ik lijk iets te zien maar van al dat turen zie ik het onderhand niet meer haha
Oke bedankt voor het kijken ja met het blote oog lijk ik wel een heel licht rose streepje te zien wel heel vaag maar op de foto zie ik het minder goed