Oke jammer ik doe morgenvroeg nog een test als ik niet ongesteld ben geworden. Hoop op een 2e streepje
Ik heb vanmorgen weer getest en test van testpoint en vroege en ik zie er een 2e streepje! Zijn deze testen betrouwbaar? Hij staat ik me album
Ja er stondt op de verpakking niet na 5 minuten aflezen. En het streepje zag ik echt heel vaag al met 5 minuten. En een tijdje later was hij wat duidelijker. Maar ik zag het al vrij snel. Ik denk ook dat hij wat rose is heeeeel licht dan haha maar ik zit vandaag op 12 dpo
Morgen weer testen! Mijn eerste testpoint was zo erri en spannend ik dacht direct wat te zien maar achtergrond werd zo roze en tot het ergste ging die nog een keer doorlopen grrrr maarZe worden vrij snel duidelijk dit is mijn rij van 11/12 dpo die van 9 en 10 kan ik niet meer vinden
Oke dan ga ik morgen weer een test doen ik heb er nog een van testpoint een casette ik hou jullie op de hoogte
Ik ging net naar de wc en ik zag allemaal bruin aan me papiertje zo begint meestal me menstruatiezou die test dan niet kloppen? Hoe kan dat nou toch
Als je menstruatie niet doorzet is er niets aan de hand dan kan ht zijn van innesteling en anders er word aangeraden na NOD pas te testen omdat een vmk veel voor komt maar dan lijkt het gewoon op een menstruatie
Ja ik heb net gekeken en ik verlies nu wat helder rood bloed. Kan dat ook een innesteling zijn op 12 dpo? Ik had een clear blue test gekocht voor morgen. Maar die kan ik denk in de kast laten liggen dan normaal gaat het niet zo snel en duurt het wel 1 of 2 dagen voordat ik echt bloed zie
Ik durf het niet te zeggen sorry misschien toch die cb doen dan heb je zekerheid maar je temp is niet gedaald? Normaal daald die door op de dag van de menstruatie
Het kan alle kanten op. Je bmm is erg gevoelig dus je sneuvelt al snel een haarvaatje. Zelfs met buikpijn en stolsels kan het goed gaan. De tijd zal het leren, gewoon blojven testen
De cb geeft aan niet zwanger Ja en naar de streepjes mag je niet kijken zeggen ze. Had vanmorgen een beetje bloed en bruin zag ik. Maar toen ik gisteren naar bed ging was Ik misselijk
Ja met de weken indicator . En toen had ik de batterij eruit gehaald en had ik alles meer eruit gehaald. Er stonden wel streepjes op maar daar mag je niet naar kijken zeggen ze, hij deedt er wel lang over 2.5 minuten en toen zei hij niet zwanger
Balen Mijn zwanger 1-2 deed er bijna 4 minuten over . Wil de mijne wel slopen en de streepjes fotograferen. Kan je vergelijken Ps.. zag dat je laatste paar tempen witte bolletjes zijn. Heb je later dan normaal getempt?
Ja als je daar een foto van hebt? Kan ik vergelijken. Ja dat klopt, vrijdag moest is 2 uur eerder uit bed voor me werkt, en die avond heeft me man een scooter ongeluk gehad waardoor ik met spoed naar het ziekenhuis moest en ik lag heel laat in bed en moest en snachts vaak uit om me man te helpen om naar de wc te gaan en vanmorgen was het wat later met temperaturen. Was echt een rommelig weekend geweest. Gelukkig is me man weer thuis en kan hij thuis herstellen