Ok dus je tempen zijn zowiesoniet betrouwbaar. Vaak als je er snachts uitmoet is je temp hoger dan hij normaal zou zijn, dat is dan niet zo fijn want zou betekenen dat hij dus eigenlijk nu lager zou zijn . Hier mijn strips van de cb digital. De strip met enkele streep is de hcg streep (die zwanger geeft) en de donkere streep is de controle streep en de streep daarnaast is de streep die hoeverlheid hcg opspeurd voor aantal weken. Ik zie nu dat de teststreep al een pennestreep is, maar dat komt omdat de test al 2 daagjes oud is Bekijk bijlage 354857
Ja ik ga morgenvroeg weer op de normale tijd tempraturen ik heb een foto van mij test bij me album gezet maar hij is bijna hetzelfde als van jou lijkt wel. Wat vind je van die test van mij?
Ik denk dat de jouwe net niet dnker genoeg is voor positief. Ik heb wel eens negatieve testen met de digi gehad en die zagen er uit zoals jouw foto
RoGiJuLi,mijn test gaf gisteren ook 1-2 aan en dit zijn mijn streepjes na het slopen van de test! Hoe kan dat dat het verschil zo groot is van de streepjes?
jeetje wat een verschil.... misschien dat ik net 1-2 had (resultaat duurde 4 min) en jij idd randje 2-3 zit??
Ja inderdaad!! Ik had maandag een zeer lichte tuur streep die geleidelijk opliep. Heb donderdag en vrijdag niet getest en gisteren de cb gedaan. Hij gaf vrij snel "zwanger" aan, de weken indicator duurde iets langer.