Oei... Die afdaling laat echt geen ruimte meer voor goede hoop. Ik had vorige maand precies zo'n daling. Echt wel balen, want je kaartje zag er goed uit. Ik vind het zelf persoonlijk wel een voordeel dat ik aan mijn temperatuur kan zien hoe het ervoor staat. Dan kom ik niet op een heel ongelegen moment stiksjachareinig van het toilet terwijl ik geacht wordt aardig te doen of zo... Succes de volgende ronde!
Nou daar heb je gelijk in hoor! Het is wel echt een voordeel dat ik nu niet nog in twijfel zit.. Weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben. Maar ja, leuk is anders. Als je je dan bedenkt dat "mocht het volgende maand raak zijn.." dat je dan pas in augustus bent uitgeteld, poeh dat duurt nog lang zeg! Dan is mn zoon al bijna 3 jaar.. Nou ja, het kan natuurlijk allemaal nog erger, maar ja..
@kiss78: balen zeg, toch ongesteld! Ik heb ook zo'n stijgend temperatuurkaartje maar meet pas voor de tweede maand, dus geen idee wat ik kan verwachten. Reken nu toch maar op een daling morgenochtend, verwacht dinsdag mijn ongesteldheid... Vandaag ook flinke hoofdpijn, past dus wel in het (negatieve) plaatje. Wat vinden jullie overigens van mijn kaartje? Stijgt echt als een malle: nu al 1,3 graad boven het laagste punt...
Echt denk je? Ik geef mezelf na al die maanden geen cent kans meer, maar toch he, je blijft hopen: misschien.... Nu al wat witte afscheiding, wat normaal ook altijd voorafgaat een een ongesteldheid... brrr al die onzekerheid!
wat blijft het spannend he meid.. Ik hoop voor je dat je een positieve test in de handen hebt in de loop van de week! Je kaartje ziet er inderdaad veel belovend uit, spannend! Liefs
Dankjulliewel voor de reacties! Nee niet ziek... tenminste, volgens mij niet. Vanmorgen als start van de medische malle molen naar de gynacoloog geweest en die heeft een echo gedaan om naar de baarmoeder en eierstokken te kijken. Heb hem met geen woord horen reppen over vruchtzakjes dus geloof er niets van dat die er zit. Temperatuur was vanmorgen ook weer iets lager (maar nog steeds hoog). We wachten het maar weer af maar denk dat ik gewoon erg warmbloedig was deze maand, zonder reden. Gekkigheid. Ik houd jullie op de hoogte!
@Ster: Wel een mooi kaartje, zou nog een innestellingdip kunnen zijn. Weet ook niet of ze nu op een echo al iets zouden kunnen zien. @kiss: hopen dat ronde 6 JOUW ronde mag zijn. Had toch wel goede hoop voor je de laatste keer maar zo'n tempkaartje kan je ook voor de gek houden he? In ieder geval tot ie naar beneden schiet. Ik denk dat ik ei op een donderdag heb gehad en ik heb dinsdagochtend voor het laatst geklust. Hmmmm... het zou kunnen maar ik had er eigenlijk de dag erna ook nog werk van moeten maken. Ik zit weer even op mijn prive wachtbankje. Liefs Boes
De dip begint nu wel wat drastische vormen aan te nemen. Hmmm. Verwacht morgen of anders uiterlijk donderdag ongesteld te worden. Deze maand lijkt weer anders dan de eerdere maanden.... aaaaaaaaaahhhh word gek van het wachten! We zijn trouwens in dezelfde maand gestopt Boesje zie ik. Heb jij er nog een beetje vertrouwen in? Al stappen richting dokters gezet?
Ik herken gekheid rondom wachten maar al te goed. Word er soms ook razend boos, woest en gefrustreerd van maar onderneem nog geen stappen. Boesman ziet dat ook nog niet zitten maar onze frequentie zou zo af en toe ook nog wel hoger mogen. Heb wel een half jaar zeer onregelmatige cyclus gehad dus ga nu nog door tot jan. voor ik boesman aan zijn lurven het ziekenhuis in sleep. stiekum durf ik het zelf ook nog niet allemaal. Kan je onderschrift nu niet zien, zie ik maar hoe is het met jou hoop, frequentie en vertrouwen?? Balen dat temp weer naar beneden is gegaan. Dat klote gewacht en soms dat oh zo hoopvolle temperatuurkaartje zijn om gek van te worden. Troostkus
Haha, pak die man bij zijn kladden! Zie hem al aan zijn oren over de drempel van het ziekenhuis gesleept worden.... Wij hebben afgelopen september de stap gezet naar de huisarts en voel me wel een beetje gesteund door de medici nu zij er ook mee bezig zijn. Volgende stap is nu het volgen van mijn ei met echo's en daarna kijken of de zaadjes hun zwemdiploma eer aan doen in mijn buikje. Komende maand moet dat alleen nog even wachten vanwege een korte vakantie. Leuk om op vakantie te gaan maar irritant dat het weer een maand geduld moet kosten. Maar goed, is niet anders. Dan is het ook al weer januari voor ik wat meer weet. Cyclus hier is redelijk regelmatig, maar variatie tussen de 24 en 32 dagen. Gelukkig is de periode na mijn eisprong vrij goed te voorspellen. Dat scheelt. Hoe voelt jouw cyclus deze maand?
Ach, ik zit mezelf weer allerlei zwangerschapskwalen aan te praten. Daar schijn ik toch heel goed in te zijn. Ik weet het niet. Wat ik zei over frequentie... deze maand op dinsdag laatste klus en donderdag ei (denk ik). Tja, niets over te zeggen dus. Ik ben na posiovu altijd wel keurig twee weken later ongi. Das wel in orde. Trots op jou dat je de stap al hebt weten te zetten het zh in. Over twee maanden dus meer ei nieuws? Of ze hun a of b diploma hebben. En zaadtest dan? Of kijken ze eerst bij jou? Zit er een mooi weer vakantie in het verschiet? Wanneer ga je? Lekker!!
dinsdag en donderdag.. klinkt niet heel beroerd toch? Maar naar mij moet je eigenlijk niet luisteren, heb ook nog steeds geen ei met een mooi zaadje weten samen te brengen... :S Bij mijn vriend hebben ze al gekeken, in eerste instantie leek het zaadonderzoek niet perfect maar de gynacoloog was afgelopen week zeer tevreden. Grote geruststelling! Ook zijn lichamelijke onderzoek was in orde. Helaas komt het nu de komende tijd allemaal op mij terecht. Dat vrouwenlichaam zit toch wat complexer in elkaar... Ik vrees trouwens dat we elkaar een hand kunnen geven: al die zwangerschapskwalen heb ik ook iedere maand! Iedere keer weer wat anders, en iedere keer blijkt het weer ten onrechte. Grr
He ster, Alweer terug van vakantie of moet je nog gaan?? Ik seg.... DECEMBER is onze maand. En 2010 ons jaar!! Jij moet weer flink aan de klus zie ik... zet 'm op. Liefs
haha, ja inderdaad, lekker warm tegen elkaar aankruipen in december We houden de moed er gewoon in! Nee nog niet weg geweest, gaat maar om een klein weekje maar dat is over 10 dagen. Nog iets meer dan een weekje werken...
Heerlijk zo'n weekje weg in dit druipweer!! Nog een weekje werken en dan genieten? Waar gaat de reis naar toe? Samenlevingstest is dat je verplicht moet toch?? en dan??? Wat doen ze dan precies? *ga je nu als infobron gebruiken* Ik nu bezig met uitzoeken zorgverzekering voor eventuele stappen in 2010 (HET jaar). Heb jij hier ook rekening mee gehouden? Ik nu alvast bezig een goed PP op te stellen *enig idee wat dat is????* om inderdaad lekker tegen boesman aan te kruipen en de moed erin te houden.