2e temp stijging na eisprong?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kiss87, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Was ik weer. Eens kijken welke van je 80 vragen ik nog over had...

hahaha, grapje.

Weet niet of ik wel eens last heb gehad van mijn eileider. Weet dat ik regelmatig tussen mij eisprong en menstruatie krampen in mijn buik heb. Misschien dat dat daar door kan komen maar misschien is dat ook wel normaal of heeft het er totaal niets mee te maken. Heb het idee dat ik dat vaker aan de rechterkant heb. Eens horen welke kan er nou eigenlijk niet doorliep, weet ik niet zeker. Volgens sterman was het rechts, maar die wist het ook niet zeker. Ik heb zelfs dat hele schermpje amper gezien, was te druk met mezelf.

Verwachtingen van die foto's... Tja, dat ze van het ene leidertje niets kunnen zeggen omdat die afgesloten bleef (maar misschien kunnen ze met goed staren wel nog iets zien erop hoor). En dat ze van de goede hopelijk niets meer kunnen zeggen dan dat het goed is. Hoop niet dat ze daar bij nader inzien gekke dingen zien.

En op zich is deze uitslag niet mega slecht hoor. Met één goede eileider kun je ook prima zwanger worden. Las zelfs ergens dat die ene eileider ook eitjes van de andere eierstok zou moeten kunnen opvangen. ;) Knap he? Hopelijk gaat hij inderdaad zijn best doen daarvoor!

BoesHub heeft dus een huisarts inmiddels! Kijk, eerste stap is gezet! Nou met liefdevolle dwang naar het ziekenhuis schoppen met een potje onder zijn arm...

Verders hier alles zijn gangetje. Wel flink emo vandaag door naderend ei. Zat vanmorgen Jong (EO) te kijken en de tranen schoten in mijn ogen! Raarigheid. Maar vooral irritant. Dat wordt nog wat als ik (ooit dit leven) zwanger ben!

Leuk, groep 7! Al richting pubers... grappig om te zien lijkt me. Zijn ze nog een beetje lief voor je of alleen maar draken in de groep? 31, klinkt als een hele klus om ze in het gareel te houden!

Knuf en liefs, st*r

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    He Ster,

In ieder geval gaat het weer beter met je. Ik vond het al met al best pijnlijk en emo klinken. Maar ik ben dan ook een emotioneel wrak. Wat je zegt... hoe zou dat gaan als we wel oooooit swang raken. Ik heb het er voor over om de hele wereld bij elkaar te janken.

Die kiddo's bij mij in de klas zijn inderdaad draken. Prepuberend gedrag maar dit is juist wat ik zo leuk vind aan ze. Het is meer een kwestie van aan het begin van het jaar goede afspraken maken en ze deze consequent onder de neus wrijven. Ik vind het erg leuk.
    Tuurlijk zijn er ook kinderen bij die zich wel eens gruwelijk misdragen maar dit is meer wanneer ik als vaste leerkracht wegval. Met overblijfkrachten of invallers is dit wel eens frustrerend.

Boesman gaat inderdaad volgende week afspraak maken. Ik heb wel voor het eerst naar mijn gevoel een goed pp gehad. Heb mezelf op mijn prive wachtbankje geinstalleerd en ik hoop nu heeeeuuul erg op positiviteit voordat we echt in de MMM vallen.

Ik hoop voor jou dat links alles van rechts opvangt en dat dit voor jullie geen probleem oplevert. Maar... als leidertjes goed zijn wat is dan de volgende stap???

Fijn weekend. Ik ga vanaaf flink stappen (in het kader van... nu het nog kan!!)

Kus

3. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    hahaha, top plan, zoek die voordelen van niet-zwanger-zijn en buit ze uit!! Was het een geslaagde avond?

Maar hoezo nu voor het eerst een goed pp? Was het zo triest gesteld met je de afgelopen 18 maanden of is het meer het gevoel dat je erbij hebt?

Zit het bankje nog een beetje goed?

Hier is het weer bijna pasen. Vanavond nog maar eens een ovutestje en daarna mijn pp uit de kast halen... :) Ik dacht aan eerst sporten en dan thuis fris gedouched mijn plan in werking stellen. Hihi *bloos*

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Neeh, het is voornamelijk het gevoel dat ik er nu bij heb. Maar... eerlijk is eerlijk.. ik heb regelmatig het gevoel gehad dat ik ernaast zat. Cursus van Boesman rond ei. Operatie ik rond ei. Onregelmatige cyclus dus eikwijt en dit soort idiote dingen. :)

Seg! Zie ik je nu naast mij op het bankje zitten!! !!!!!!! :)

Gezellig! Hoe is het met je??? De pijn weer helemaal weggetrokken en emo's beheersbaar? Ei kunnen vinden met ovu's?
    Heb mijn ei gehad!!! Goede datum in combi met pp. En nu maar innestelen.

Kus

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    ps: wanneer heb je die laponogwat?? Voor of na afspraak gyn.
    Enne.... wat is DAT nou weer!!

6. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    haha *zwaai* daar zit ik hoor! Gezellig hier!

Ei is vandaag gesprongen gok ik. Gister eerste dubbele ovu. Vandaag weer, maar lichter. Gister ons best gedaan.

Lapadingen weet ik nog niet zeker, eerst horen of gyn mijn foto's next-top-model-waardig vindt, of liever nog een nosejob heeft voor hij me contracteert. Laparascopie is een kijkoperatie in de buik. Dus twee gaatjes in mijn buik en wat ze kunnen inbrengen zullen ze inbrengen via welke opening ze dan ook kunnen vinden. Jongens, daar is-ie niet voor bedoeld!!!

Maar eerst nog 8 feb afwachten.

Emo's onder controle. Namenbedenken ook weer gestaakt. Eerst maar weer op de sofa. NOD is 7 feb. Jij?

7. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    NOD nadert....

Boes wat denk je er van?

Hier enorm zenuwachtig! Veel erger dan de afgelopen maanden. Ben al de hele week heel moe, durf niet te hopen maar hoop toch op een hele leuke oorzaak.... Spannend weer! Maar het zal wel weer niet....bah.

Heb je vandaag al je NOD of later pas? De mijne is zondag. voor ons allebei: duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

8. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Boes je houdt het wel spannend!!! 4 dagen overtijd? Klopt dat??!?!?! Ik hoop het!!

Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, net terug. Behalve het niet doorlopen van de linkereileider was het vloeistof op de tweede foto ook niet goed door de buik verspreidt aan de linkerkant. Geen idee wat dat zou kunnen betekenen, kon de gynaecoloog ook niet goed zeggen. Het enige wat hij kon zeggen was dat het twee dingen waren die niet waren zoals hij graag wilde. 17 maart sta ik nu op de rol voor een kijkoperatie. En na die kijkoperatie als ze niets vinden direct verder met de IUI, maar als ze wel wat vinden misschien een grote operatie of zelfs direct door naar de IVF! Jeetje. Die laatste zag ik niet aankomen. Maar goed, eerst die operatie maar weer afwachten. En voor die tijd eerst nog deze ongesteldheid afwachten: nog niets in zicht, ook geen bruinverlies.

Maar ben ook zo benieuwd naar jou!!!

9. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    oh BAHBAHBAH, zie ik een dag 1 temp op 5 feb bij je FF? NOU!!!!!

Sterkteknufkus!!!! *SMAAAAAAAAK*

10. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    vandaag knalpositieve ovulatietest..... twee weken na eisprong! Morgenochtend zwangerschapstest doen: SPANNEND!!!!!!!!!!

11. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Wat zie ik nou?????? Whaaaaaaah wat spannend voor je!!!!! Ik draai duimen! Hier minder goed nieuws inderdaad! Had toch wel goede hoop. Was er ook wel wat verdrietig onder! Maar... Goede hoop voor jou! Handig he? Ovu's. Nou, ik spiek morgen wel even onder werktijd.

Dikkkkkkkke kus

12. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Ik kan het amper geloven, maar net getest en ik ben ZWANGERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit hier te bibberen op mijn stoeltje. Zooooooooo blij!!!!!!!

Zie foto (ook wazig van het bibberen, haha)

WAUW

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    STER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben ik ongelooflijk blij voor je!!!! Voelde je al wat de afgelopen week?????

Nu ik nog en dan kunnen we samen verder!

Hellelellelelelle diiiiiiiike kus en

GEFELICITEERD MET DIT KLEINE STERRETJE!!!!

Veel glitters en plakstiften voor jou

14. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    *snif* dankjewel!!!!

En nog drie weken en dan verwacht ik Boes met HcG in haar lijf! Ik hoop het zo voor je meis. Dat zou toch wel erg leuk zijn, allebei zwanger!

Wanneer horen jullie wat van de uitslag van boesman?

Oh, en belangrijke informatie: DE SYMPTOMEN!

* Erg moe en veel slapen
    * Iets gevoelige tepels, normaal alleen na eisprong.
    * Al ruim een week 'goede-haar-dagen', hahaha! Serieus, het lijkt wel meer te glanzen. Terwijl ik het juist vlak daarvoor weer de allerhoogste tijd vond voor een kapper en het bijwerken van de highlights (en geloof me, dat was ook echt tijd!)
    * geen bruinverlies. Wat ik normaal altijd één of twee dagen voor mijn ongesteldheid
    * meer steken dan krampen in mijn baarmoeder
    * geen vette huid, normaal wel voor menstruatie

Zo, dat was het wel volgens mij. Ik hoop zo dat jij het rijtje binnenkort wat langer mag maken!

Lieve knuffel,

st*r + glitter♥

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ster ook hier even: supergefeliiiiiii!!

jij bent het schoolvoorbeeld van ' HSG=HCG '
    :D

geniet en broed goed!
    en neem vooral boesje mee, ik pak haar andere hand voor een domino-effect :)

16. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Dankjewel lieve Klingel! Doen we! Klaar voor de val?

Hoe gaat het in Dusseldorf?? 6 cryo's lees ik. Wanneer komen die ontdooien in jouw buikje?

17. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Dames, jullie advies gevraagd voor mijn tempkaartje :(

* Klik op banner! *

18. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    mooie temp stijging! Spannend! Test was negatief vandaag zie ik? Behalve je temp nog symptomen?

Ik heb zelf geen temp bijgehouden deze ronde (heb ik maar drie rondes gedaan), dus geen vergelijkingsmateriaal voor je helaas.

Succes!!

19. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Dankje, Ster!! Jij gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Ehm..symptomen...Daar ben ik een beetje voorzichtig in geworden. Ik wacht wel af, testen heb ik niet meer in huis, waren negatief, dus nu wachten op de uitslagen voor de MMM..

xxx

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ben al gevallen meisje!
    *trekt boesje ook mee*

:D