2e temp stijging na eisprong?!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by kiss87, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

Jan 31, 2010
    531
    0
    0
    mag ik iets vragen dames?

gaat je temp nou hoger, rond je nod? (als je blijkt zwanger te zijn)

2. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0

WAAAAHHH?!?!?! Serieus?!? Wat goed!!!!!!

Lieve klingel: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Hoewatwanneer????

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja debiel he!!!!!
    in t kort:
    25/1 ei
    26/1 terugplaatsing van 2 goede emmys
    4/2 NEGA bloedtest (HCG=1), dus aan de sushi en de zuip
    11/2 2 knalposi testen (had feest die avond en was nog niet ongi, wou toch even zekerheid of ik aan de wodka kon)
    en bloedtest HCG=95
    12/2 knaltesten en hoge temp.

:(

heel late innesteling dus. gekke doos.
    nu boesje nog mee, dan zit doel voor 2010 er rap op! :)

hoe voel je je? alles OK?

4. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    wauw wat onwijs bijzonder! Echt geweldig!

Toch die sushi nog even meegepikt ;) kan achteraf heus geen kwaad en anders had je het niet gedaan :p

Wat heerlijk dat je testen zo positief zijn! En HcG van 1 naar 95 is toch echt door eigen lichaam gekomen zou je zeggen :D

Voel me goed. Moe en wat grieperig (verkouden, keelpijn) plus moe. Maar klaag niet!! Zat net te zoeken op zp hoe het zit met buikjes krijgen: broekriem irriteert gewoon al!! Niet normaal meer!

Maar vooruit, dan vertellen we het wel wat eerder als het moet. Groeien mag (moet!).

Hoe voel jij je? (Behalve blij en in de war waarschijnlijk!)

5. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    Boesje hoe is het? Ik mis je!

6. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve Ster,

Sorry dat ik zolang niets meer van me heb laten horen maar ik moest er even tussenuit. Heb een periode van veel tranen achter me... zat niet lekker in mijn vel. Enigszins allemaal zwangeren om me heen en anderzijds spanning rondom uitslag sperma van boesman.

Mijn relativeringsvermogen is inmiddels weer een stuk beter dus ik vond het hoog tijd ook weer eens wat aandacht aan jou te schenken. Anders kun je altijd up to date blijven bij de schommel, (temp schommelt onwijs deel 2) daar zet ik het meeste op papier. Daar kun je ook mijn alom frustrerende periode lezen.

Het is nu weer aardig relaxed hier. Boesman krijgt een 7 op een schaal van 0 tot 10 en met klingel heb ik al telefonerend allerlei wikipedia momenten gehad. (ik kreeg van haar een 8 :D) Nu zijn we aangemeld bij de fertiliteitsarts en is het even afwachten. Morgen ga ik telefoonstalken om snel aan de beurt te komen.

En hoe is het met jou??? Voel en zie je al iets, kan ik al een eerste echo foto bewonderen. Hoe is je relatie met de wc pot, doe je ook aan moeders voor moeders en heb je het je omgeving al verteld??? Genoeg aan vragen eerst denk ik.

Hoop dat je dit op een of andere manier op de mail krijgt want ik moest effe zoeken.

Veel genietse jij en kus

7. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    Boesje, meisje toch, vervelend dat je je zo rottig hebt gevoeld!! Dacht al een beetje zoiets, iedereen leek ook wel plotseling tegelijk zwanger te worden. Knuf en ik blijf voor je duimen!

Wat goed dat het zaad goed was! Dat moet een hele geruststelling zijn, ten minste voldoende om zwanger van te worden dus. Mocht je nog verder willen wikipedia-en: ik heb destijds ook al mijn cijfers op ZP gezet en daar veel antwoorden over gekregen. Misschien heb jij er ook wat aan.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/163943-5-normale-zwemmers-iemand-ervaring.html

Ja heb een prachtige echo gehad!! Al twee keer, maar de laatste was afgelopen maandag en was geweldig, kleintje bewoog zelfs al! Nog maar een linkje, kun je mij ook een beetje volgen (ik zal de schommel eens opzoeken) http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/191419-gezocht-afgelegen-dak-om-vanaf-schreeuwen-10.html

Verder voel ik me vrij goed. Wel slapjes en moe, vooral moe en een beetje het gevoel ziek te worden (maar word ik niet). En zo nu en dan een misselijkheidsaanval van een half uurtje. Op één keer na nog niet boven de pot gehangen. Moet vooral voldoende blijven eten goed verspreid over de dag. Heb dus een tros bananen op mijn nachtkastje liggen, om voor ik opsta even wat brandstof toe te voegen. Dat helpt wel. Oftewel, mag ab-so-luut niet klagen!

MvM nog steeds niet voor aangemeld :), wilde eerst een goede echo afwachten maar die heb ik dus afgelopen maandag gehad. Misschien zo maar even opgeven inderdaad.

Gaan dit weekend op route met cakejes met roze en blauwe muisjes in glazuur is het plan. Naar mijn vader, moeder, oma en zus. Weekend erna met mijn schoonfam een weekendje weg, dus dan worden zij ingelicht. Rest wil ik laten wachten tot na echo met 13 wk.

Stevige knuffel voor jou lieve Boes. Plus mijn twee draaiende duimen!

st*r

Share This Page