2e test...en nog niet duidelijk...hellup..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Delphine1981, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zie niets sorry

2. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik weet niet wat jij doet met die testen maar dit zijn geen 4 druppels. Echt heeeeel weinig heb je nodig he! Je hoeft niet eens te knijpen in het pipetje gewoon boven het absoburende deel houden en dan drupt ie vanzelf.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik las laatst ergens (weet niet meer waar) dat dit kan gebeuren als er vocht bij de test is gekomen (van te voren he.. niet de urine.. ) bijv als de test eerder is opengemaakt en bewaard of in de fabriek of testen in een erg vochtige ruimte.
    zocht er op omdat ik toen (afgelopen maand) het voorelkaar kreeg een actiontest volkomen te verzuipen (alles liep in een waterval over het testvenster.. best knap als je er over nadenkt)

Dus misschien zit er vocht in je test.
    Overigens kun je hem best uitspoelen met water, een eventueel streepje is al lang gefixeerd

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan heb je de test dus verzopen en is hij dus niet geldig. Er staat niet zonder reden in de bijsluiter dat je 4 druppels moet gebruiken.

Dus wederom opnieuw testen. En dan echt 4 druppels gebruiken.

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik heb zelf weleens per ongeluk 5 druppels gedaan omdat er bij de laatste druppel er ineens 2 snel achter elkaar uitkwamen en zelfs dan kreeg ik nog een normale test + uitslag. Hier zit echt veel en veel meer urine op. Want zelfs met super geconcentreerde urine kreeg ik nog niet zo'n gele test

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En?

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik ben ook benieuwd.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ook, maar heb het vermoeden dat ts niet meer reageert.

Deel Deze Pagina