Ik weet niet wat jij doet met die testen maar dit zijn geen 4 druppels. Echt heeeeel weinig heb je nodig he! Je hoeft niet eens te knijpen in het pipetje gewoon boven het absoburende deel houden en dan drupt ie vanzelf.
ik las laatst ergens (weet niet meer waar) dat dit kan gebeuren als er vocht bij de test is gekomen (van te voren he.. niet de urine.. ) bijv als de test eerder is opengemaakt en bewaard of in de fabriek of testen in een erg vochtige ruimte. zocht er op omdat ik toen (afgelopen maand) het voorelkaar kreeg een actiontest volkomen te verzuipen (alles liep in een waterval over het testvenster.. best knap als je er over nadenkt) Dus misschien zit er vocht in je test. Overigens kun je hem best uitspoelen met water, een eventueel streepje is al lang gefixeerd
Dan heb je de test dus verzopen en is hij dus niet geldig. Er staat niet zonder reden in de bijsluiter dat je 4 druppels moet gebruiken. Dus wederom opnieuw testen. En dan echt 4 druppels gebruiken.
ik heb zelf weleens per ongeluk 5 druppels gedaan omdat er bij de laatste druppel er ineens 2 snel achter elkaar uitkwamen en zelfs dan kreeg ik nog een normale test + uitslag. Hier zit echt veel en veel meer urine op. Want zelfs met super geconcentreerde urine kreeg ik nog niet zo'n gele test