iemand ervaring met deze testen? normaal heb ik altijd een knaltest met testen van testjezelf maar deze x met deze testen van zwa & ki op dag 9 licht streepje. op dag 10 een donker streepje bijna maar net niet hetzelfde als de controlestreep. en de dagen daarna tot nu toe nog altijd een licht streepje. ik hou ook mijn temp bij en daar lijkt het wel of mijn ei miss toch is geweest op dag 9/10 (normaal 13/14) dus wel erg vroeg, of zou hij nog moeten komen omdat de test nog een licht streepje aangeeft? wat denken jullie?? xx
Ben ook pas deze maand begonnen met deze testen,dus geen idee. Heb ze besteld omdat ik hier veel goede ervaringen lees en ook al foto's gezien van duidelijke positieve testen! Hopenlijk testen we snel positief en daarna met een andere test ;-D Hahaha. Succes!
Hier nog een starter.. Ik ben dag 4 al begonnen.. Toen werden ze ineens weer veel lichter.. en nu zie ik een vaag iets, het wordt er nog niet veel donkerder op. Gewoon door testen en niet te veel drinken. Vanaf morgen zal ik eens kijken hoe dat ie savonds is. LH loopt in de loop van de dag op. Daarbij temp ik ook en heb vandaag een giga dip. Dus denk dat ie morgen toch echt komt. Slijm neemt ook weer toe. In de gaten houden dus, maar naar mijn weten moet die ovutest echt knallen of in elk geval goed donker zijn.
vandaag een flinke temp stijging gehad, straks nog een laatste test doen denk dat me ei toch al wel geweest is maar ik blijf het raar vinden dat het geen knaltest was (dacht dat dat altijd was nl) jullie ook nog veel succes met testen xx
Ik heb goede ervaringen gehad met de ovutesten van Z&K! Ik testte altijd licht, dan werd ie wat donkerder, soms weer wat lichter en dan opeens knalpositief. Dus gewoon nog even doortesten! Ik dacht altijd dat ik (met mijn cyclus van 28 dagen) op dag 14 mn eisprong had maar dat bleek dus niet zo te zijn... Bij mij duurt de fase tussen eisprong en NOD maar 12 dagen dus sprong mn ei pas op dag 16.
Bij mij was die van niks opeens superpositief. Na 2 dagen weer negatief. @Lotus: Ik zou zeggen op dag 12, want vanaf dan gaat je temperatuur omhoog. En dat zou kloppen met je positieve test op dag 10. Zet FF een kruis op vrijdag als je voor morgen een hoge temperatuur invult?
Aan je temp te zien zou ik zeggen ei op dag 13.... Kan me met zw&k haast niet voorstellen dat je 5 dagen op rij een positieve test hebt. De streep moet echt minimaal even donker of donkerder zijn om positief te zijn.... Ik zie dat je de vorige ronde ook 5 positieve testen hebt ingevuld... zijn deze echt alle 5 even donker of donkerder dan de controlestreep geweest? Zo niet, dan waren ze echt niet positief hoor.
@lotje oke ik zal is kijken wat hij morgen doet als hij hoog is @mayd ik dacht dat je op ff ook in moest vullen als ze licht posi waren (dus niet omowit) met die L,H,P? anders is het idd alleen die ene dag geweest maar toen knalde hij niet echt, was hij net wel/niet hetzelfde als de controlestreep(twijfelgeval). dat had ik bij die andere testen dus wel, zou het dan kunnen dat ik hem nu net gemist heb ofzo? xx
Licht positief bestaat niet... alleen als ie zo goed als even donker of donkerder is is ie dus positief... Maar je ei kan wel tot 4 dagen na je positieve test springen... Ik stop vaak niet eerder met " klussen" dan dat ik echt zeker mijn ei heb gehad. Ik zie dat FF je ei ook met een stippellijn op dag 13 heeft gezet nu? **edit*** nu is ie weer weg... je bent dus nog met FF aan het klooien hahaha
ja haha was even aan het kijken en heb die lichte nu weggehaald was benieuwd wat hij zou doen als de temp hoog bleef wat betreft het klussen zit het wel goed, vanaf ongi al om de dag en soms wat extra rond de testen ben benieuwd deze ronde weer, zit weer op het wachtbankje.... xx
ik denk dat je over een dag of 2 (als je temp hoger blijft) wel een mooi kruis op dag 13 in je FF kaart ziet
temp toch lager dan verwacht vandaag(met je lichaam weet je het nooit) is het toch dag 12 geworden haha iig wel een duidelijk kruis bij ff en qua test zou het dan ook kloppen dat deze op dag 10 posi was. xx