Hallo, Vorige week heb ik getest omdat ik na het stoppen met mijn pil nog niet ongesteld ben geworden. Normaal gesproken heb ik een erg lange cyclus dus dan test ik zo nu en dan. Ik heb dus vorige week een test gedaan die helemaal roze uitsloeg en daarna 1 waar 1 dikke roze test-goed-gelukt streep op stond. Niet zwanger dus. Nu zijn we inmiddels een week verder en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en mijn cyclus is langer dan ooit te voren. Ik heb dus vanmorgen weer getest met het zelfde merk test als vorige keer. Nu zag ik dus een heel heel heel licht roze streepje verschijnen op de plaats waar het ik ben zwanger lijntje moet komen. Ik zag dus bij de vorige test helemaal niet waar het lijntje moest komen omdat alles spierwit bleef na de test gelukt streep. Nu is het dus anders. Ik zie een licht lijntje. Ik roep altijd heel hard naar anderen een streep is een streep hoe onduidelijk ook maar nu ik het zelf op mijn test heb staan geloof ik er niet meer in Herkent iemand dit ? Ik probeer morgen wel een Clearblue hopelijk heb ik dan wat meer zekerheid.
Ja met een minuut of 3 zag ik hem duidelijker. Maar het is wel een streepje dat je denkt, ben jij een streepje of ben je het niet. Maar omdat bij de vorige test ik niet eens kon zien waar het eventuele streepje moest komen op de strip zeg ik dus ja een klein heel licht streepje. Kun je ook foto's plaatsen in dit topic, ik heb namelijke een foto gemaakt van de test. Ik heb een foto van de test in mijn album gezet, maar je ziet er bijna niets van.
hai ik zie het streepje wel hoor. ik zag het meteen toen ik je album opende. en licht roze streep. ik doe heel voorzichtig maar gefeliciteerd meid groetjes annegie
Ja hoor het is een streepje. Ik heb precies hetzelfde gehad. Je hoort altijd, een streep is een streep, en als je het dan zelf hebt geloof je het niet zo. Haha. We moeten niet zo onzeker doen. We zijn gewoon zwanger. Alleen wacht ik nog even een paar daagjes af of ik niet ongesteld word, want ik heb de test te vroeg gedaan. Woensdagochtend test ik weer. Gefeliciteerd. Groetjes, Linda
Ik zag ook vrijwel diret een streepje op jouw test! Spannend meid. Ik feliciteer je alvast heeeeeeeel voorzihtig! Gefeliciteerd!
Heey meis, een streep is gewoon een streep, ik zie hem op je foto inderdaad ook. Mijn huisarts heeft gezegt: "een negatieve test kan wel positief zijn, maar een positieve test kan bijna nooit negatief zijn". En voor de zekerheid kun je natuurlijk altijd nog een test doen. Als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je hem nog een keer doen want dan zal het streepje wel wat duidelijker zijn als blijkt dat je zwanger bent. Groetjes Lisette
Hoi, Ik had bij mijn zwangerschap van mijn dochter ook een heel licht streepje nog lichter als die van jou, als ik een foto nam zag je hem niet eens, maar ben toch echt bevallen van een dochter 8 maanden later Dus denk ook dat jij zwanger bent, alvast voorzichtig gefeliciteerd.
IEEEEHHHH ik vind het nu wel heel spannend worden hoor. Ik heb net een vriendin de foto doorgestuurd, de normale groote en zij riep ook meteen duidelijk een streepje. Ze heeft de pixels opgeblazen om te kijken of ze roze waren op de plek van de 2e lijn en ze zei dat ze duidelijk een lijntje zag. Ik geloof het nog steeds niet en dat ik ook puur uit zelfbescherming. Ik wacht eerst de clearblue van morgen wel even af.dan ga ik juichen. Wel vol ongeloof want het is technisch gezien bijna onmogelijk dat ik zwanger ben. We hebben het pas halverwege de cyclus besloten dat we er toch voor gaan omdat ik met mijn onregelmatigheid zoveel minder kans heb dan een ander. Dan moet ik echt net na die keus een eisprong hebben gehad, en dan moet het ook nog bevrucht en ingenesteld zijn. Ik vind het maar onvoorstelbaar hoor Het is de eerste ronde zonder pil.en dan nog maar voor de helft. Groetjes, ongelovige Thomas.
Een zwangerschap is een onvoorstelbaar iets! ik denk ook dat je echt zwanger bent hoor! Gefeliciteerd!
ik moet zeggen ik zat mezelf net gek te maken nadat ik van alles en nog wat had zitten lezen hahaha, en denk zal ook ff testen, en die van mij is net zo licht als die van jou, maar ga pas echt van een postieve test uit als ie morgen (met ochtendurine) of volgende week nog donkerder zal zijn. hoop voor je dat ie idd positief is meid.veel succes in ieder geval.(die waar ik nu mee getest heb is trouwens precies dezelfde als die waar jij mee getest hebt)
heeej babe. had het al in een pb gezet.maarre vind het ook een streep hoor! dusse alvast veel succes over een paar dagen! met opnieuw testen.
Ik heb vanmorgen een Clearblue test gedaan met ochtend urine en ik kreeg binnen een minuut een lichte plus te zien. Ik durf het nog steeds niet te geloven maar alles wijst erop dat ik inderdaad zwanger ben !